هوآوی P۱۰ لایت رونمایی شد؛ اسمارت‌فونی ۵.۲ اینچی با رم ۴ گیگ

عصر کالا- کمپانی چینی هوآوی ساعاتی پیش، عضوی جدید تحت عنوان هوآوی پی ۱۰ لایت را به خانواده گوشی های هوشمند خود اضافه کرد و از مشخصات آن پرده برداشت.

هوآوی P۱۰ لایت رونمایی شد؛ اسمارت‌فونی ۵.۲ اینچی با رم ۴ گیگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» له نقل از تک شات؛ این گوشی که از مدت ها پیش، شایعات مربوط به رونمایی آن در فضای وب به گوش می رسید بالاخره به طور رسمی در کشور مالزی برای علاقه‌مندان به این برند چینی رونمایی شد. محصولی ارزان قیمت که به دنبال عرضه دو گوشی قدرتمند پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی شده و قرار است با رنگ های طلایی و مشکی گرافیتی روانه بازار شود.

    و اما در خصوص مشخصات این اسمارت فون باید گفت که هوآوی پی 10 لایت از نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p، پردازنده کایرین 655، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می برد و علاقه مندان به عکاسی موبایلی نیز می توانند به کمک سنسور های 12 و 8 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت های پشتی و جلویی این گوشی، عکس ها و ویدیوهای کم نظیری را ثبت کنند.

    هوآوی در این گوشی از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که این ظرفیت در گوشی های پی 10 و پی 10 پلاس، برابر با 3350 و 3750 میلی آمپر ساعتی تعیین شده بود. پیش فروش این سه گوشی از 23 مارس آغاز و از 31 مارس نیز روانه بازار خواهد شد.

    هوآوی با معرفی این گوشی، سه مدل از خانوده پی 10 را که هر سه از مشخصات و قابلیت های متفاوتی بهره می برند روانه بازار کرده و این یعنی، کاربران می توانند با توجه به نیاز و البته میزان پولی که برای خرید این گوشی در نظر گرفته اند، بهترین گزینه را انتخاب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر