قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا XZ پریمیوم تایید شد

عصر کالا- سونی دیروز اعلام کرد که مشتریان در ایالات متحده آمریکا قادر به خرید اکسپریا XZ پریمیوم خواهند بود. این کمپانی قیمت و تاریخ عرضه‌ این گوشی هوشمند در این کشور را نیز تایید نمود.

قیمت و تاریخ انتشار سونی اکسپریا XZ پریمیوم تایید شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، سونی اکسپریا XZ پریمیوم در کنگره جهانی موبایل سال 2017 در ماه فوریه، رونمایی شد. پیش‌فروش این پرچمدار به‌وسیله عمده فروش‌ها در ماه آینده آغاز شده و ماه ژوئن عرضه می‌شود. قیمت‌گذاری این تلفن همراه هوشمند نیز، متناسب با مشخصات و ویژگی‌های خوبی که دارد در‌نظر گرفته شده است.

    این تلفن همراه به یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 5.5 اینچی با کیفیت 4K که از فناوری High Daynamic range نیز پشتیبانی می‌کند و توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، مجهز خواهد بود. در قلب اکسپریا XZ پریمیوم پردازنده اسنپدراگون 835 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جای داده شده است. این دستگاه همراه با اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهد شد.

    اکسپریا XZ پریمیوم

    سونی برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند یک سنسور 19 مگاپیکسلی که قادر به ضبط ویدیو‌های اسلوموشن با 960 فریم در ثانیه خواهد بود، در نظر گرفته است. سنسور تشخیص اثر انگشت اسمارت‌فون مذکور مانند سایر ساخته‌های کمپانی سونی در کناره دستگاه تعبیه شده است. مجموعه ذکر شده توسط باتری 3200 میلی آمپر ساعتی قدرت‌دهی می‌شود.

    اکسپریا XZ پریمیوم در رنگ‌های برنز صورتی، کرومی درخشان و مشکی عرضه خواهد شد. مشتریان علاقه‌مند می‌توانند از 12 ژوئن اکسپریا XZ پریمیوم را به‌وسیله آمازون، Best Buy، Fry’s و سایر خرده فروشی‌ها، پیش‌خرید کنند. این تلفن همراه هوشمند با قیمت 799.99 دلار به بازار خواهد آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر