ساعت هوشمند هوآوی واچ با Android Wear ۲.۰ آپدیت شد

عصر کالا- چند ماه قبل به‌روز رسانی اندروید ویر ۲.۰ توسط گوگل منتشر شد. هوآوی در همان زمان اعلام کرده بود ساعت هوشمند خود را با نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل گجت های پوشیدنی به‌روز رسانی می‌کند، اما به دلیل مشکلات به وجود آمده این به‌روز رسانی کمی با تأخیر همراه بود

ساعت هوشمند هوآوی واچ با Android Wear ۲.۰ آپدیت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از تک بوک ، هوآوی در اوایل ماه گذشته اعلام کرد مشکلات مربوط به Android Wear برطرف شده و به‌زودی عرضه آن آغاز می‌شود، اما این اتفاق رخ نداد و شاهد عرضه به‌روز رسانی جدید برای هوآوی واچ نبودیم.

    اکنون یک ماه از وعده‌ی هوآوی می‌گذرد و حالا کاربران هوآوی واچ در حال دریافت اندروید ویر 2.0 برای ساعت هوشمند خود هستند. اگر دارنده اسمارت واچ هوآوی هستید و هنوز این نسخه را دریافت نکرده‌اید، برای دریافت به‌روز رسانی جدید کمی دست نگه‌دارید.

    بنا بر اخبار جدید، در حال حاضر اندروید ویر 2.0 برای دانلود در دسترس کاربران است. البته این به‌روز رسانی به‌صورت OTA ارائه نشده و کاربران باید به‌صورت دستی اقدام به نصب آن روی ساعت هوشمند خود کنند.

    برای این منظور باید چند بار روی "سیستم به‌روز است" کلیک کنید تا اندروید ویر 2.0 برای دانلود در اختیارتان قرار گیرد. حتماً می‌دانید برای دریافت به‌روز رسانی جدید باید به اینترنت متصل باشید.

    اگر کاربر هوآوی واچ هستید و Android Wear 2.0 را دریافت کرده‌اید، نظر خود را درباره قابلیت‌های نسخه جدید این سیستم‌عامل، با تک بوک در میان بگذارید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر