آپدیت جدید باتری آیفون را خالی می‌کند

عصر کالا- برخی از کاربران گوشی‌های آیفون اعلام کرده‌اند که پس از دریافت نسخه جدید به روزرسانی جدید سیستم عامل آی‌اواس، دریافته‌اند که باتری گوشی آنها به سرعت خالی می‌شود.

آپدیت جدید باتری آیفون را خالی می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اپل که به تازگی یک به‌روزرسانی نرم افزاری را برای کاربران سیستم عامل آی او اس منتشر کرده و در دسترس آنها قرار داده بود، حالا به نظر می‌رسد که گرفتار مشکل و چالش جدیدی شده است چراکه کاربران در فضای مجازی از وضعیت شارژ دهی دستگاه خود بعد از دریافت این به‌روزرسانی به شدت اعتراض و شکایت کرده‌اند و از اپل به عنوان شرکت توسعه دهنده آی‌اواس درخواست کرده‌اند که فکری به حال آن کرده و چاره‌ای برای آن بیندیشد.

    بر اساس گزارش وب سایت Elite Daily، بسیاری از کاربران همچنین خاطرنشان کرده‌اند که حتی با از کار انداختن برنامه‌های فعال در پشت زمینه نیز سرعت خالی شدن باتری گوشی آنها تغییری نمی‌کند و این امر می‌تواند برای بسیاری از آنها که در خارج از خانه کار و فعالیت می‌کنند و دسترسی سریع و آنی به پریز برق و شارژر ندارند، مشکل آفرین و دردسرساز باشد.

    اپل در واکنش به این حجم از اعتراضات عنوان کرده است که جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و به زودی با انتشار یک نسخه جدید دیگر، نگرانی آنها و مشکل مربوطه را برطرف خواهد کرد.

    البته این نخستین باری نیست که کاربران گوشی‌های هوشمند از جمله آیفون بعد از دریافت نسخه‌های جدید به‌روزرسانی نرم افزاری با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند و بارهای قبل نیز بسیار پیش آمده بود که دریافت آپدیت جدید موجب افزایش سرعت خالی شدن باتری گوشی، هنگ کردن برخی از قسمت‌های سیستم عامل و همچنین کندی عملکرد آن شده بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر