نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت!

عصر کالا- به نظر می‌رسد که نسخه مجهز به شبکه ۵G گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسی اس ۱۰ دچار انفجار و آتش گرفتگی شده است که می‌تواند تجربه ناخوشایند نوت ۷ را برای سامسونگ تکرار کند.

نسخه ۵G گلکسی‌اس ۱۰ آتش گرفت!
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی یکی از کاربران گوشی هوشمند و پرچمدار نسخه 5G گوشی هوشمند و پرچمدار گلکسیاس 10 سر و صدای بسیاری از کاربران را درآورده و جنجال‌های متعددی را در فضای مجازی به راه انداخته است به گونه‌ای که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که آتش گرفتن گوشی هوشمند اس 10 5G می‌تواند باری دیگر تجربه تلخ زیان‌دهی سامسونگ و همچنین از بین رفتن گوشسی کاربران را برای آنها تداعی کند.

    چند سال پیش بود که تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های گلکسینوت 7 در فضای مجازی و پرتال رسمی سامسونگ اعلام کردند که گوشی آنها بدون هیچ دلیل خاصی دچار آتش گرفتگی و انفجار شده است که این امر بعد از مدت کوتاهی منجر شد که این غول تکنولوژی کره‌ای مجبور شود تمامی گوشی‌های گلکسینوت 7 را از بازار جمع‌آوری کرده و به موجب آن نیز متحمل ضرر و زیان‌های گسترده‌ای شود.

    حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت سی نت نشان می‌دهند که نسخه مجهز به شبکه 5G گلکسیاس 10 نیز که قرار بود نشانه توانایی و قدرت بالای سامسونگ در پیاده سازی تکنولوژی‌های جدید روز دنیا باشد، احتمال دارد که به سرنوشت نوت 7 دچار شود و تجربه‌های تلخ متعددی را برای کاربرانش به وجود بیاورد.

    البته برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که کارشناسان سامسونگ بعد از مراجعه به کاربر و گوشی مربوطه و بررسی‌های دقیق اعلام کرده‌اند که مشکل انفجار باتری گوشی وی تحت تأثیر یک آسیب و فشار خارجی صورت گرفته است.

    این کاربر در تشریح این رویداد مدعی شده بود که از استشمام بوی سوختگی و دود حاصل از آن متوجه بروز مشکل در گوشی جدید خود شده است.

    وی همچنین خاطرنشان کرده است که بعد از مشاهده آتش گرفتن گوشی که روی میزش قرار داشته، به سرعت آن را روی زمین انداخته و این تنها ضربه‌ای است که در طول چند روز اخیر به آن وارد شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر