سامسونگ از Galaxy Book ۲ رونمایی کرد

عصر کالا- سامسونگ تبلت کانورتیبل جدید خود، Galaxy Book ۲ را که مجهز به Snapdargon ۸۵۰ و مودم LTE است، به صورت رسمی معرفی کرد.

سامسونگ از Galaxy Book ۲ رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، ماه اکتبر امسال ماه شلوغی در دنیای فناوری به حساب می‌آید. تا به حال شرکت‌های زیادی از جمله لنوو، مایکروسافت، گوگل، ال‌جی و HMD Global که کمپانی‌های مهمی در این زمینه هستند محصولاتی از جمله گوشی‌های پرچمدار، میان رده، تبلت‌ها و چندین محصول دیگر را معرفی کرده‌اند. هنوز چند روزی به پایان این ماه مانده است و باز هم شاهد این هستیم که شرکت‌هایی چه با اعلان قبلی و یا چه در خفای رسانه‌ای، محصولات جدیدی را معرفی می‌کنند و در روزهای آینده هم مراسم‌های رونمایی زیادی از جمله رونمایی آیپدها و مک‌های جدید توسط اپل پیش رو است. در میان این همه خبر داغ رونمایی و مشخص کردن تاریخ برای مراسم، سامسونگ تبلت کانورتیبل جدید خود، Galaxy Book 2 را به صورت رسمی معرفی کرد.

    این دستگاه دو در یک جایگزین نسل گذشته خود یعنی Galaxy Book شده است که در فوریه سال 2017 معرفی شده بود. این تبلت کانورتیبل یک رقیب اصلی ساخت شرکت سامسونگ برای Surface Pro ساخت مایکروسافت است اما یک تغییر جزئی نسبت به آن دارد. این دستگاه با چیپست پردازنده ساخت کوآلکام تولید شده است. نسل گذشته Galaxy Book پردازنده Core m3 ساخت شرکت اینتل داشت.

    Snapdragon 850 قلب تپنده Galaxy Book2 است. تبلت کانورتیبل جدید ساموسنگ دارای یک صفحه نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل و جنس آن Super AMOLED تاچ است. پردازنده این دستگاه با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت همراه شده است. این دستگاه مودم X20 را روی خود دارد که از Cat.18 LTE 5CA و 4X4 MIMO پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود سرعت مرور در اینترنت توسط Galaxy Book2 تا گیگابیت در ثانیه بالا برود.

    Galaxy Book 2 در پنل پشتی خود مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل قدرت دارد. این دستگاه دارای دو اسپیکر ساخته شده AKG با فناوری داخلی Dolby Atmos، دو پورت USB-C، یک جایگاه کارت حافظه microSD، جک 3.5 میلیمتری صدا، وای-فای 802.11ac و یک باتری است که تا 20 ساعت شارژ نگه می‌دارد. گفته می‌شود باتری این دستگاه از شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند. Galaxy Book2 به صورت پیش فرض دارای ویندوز 10 حالت S Mode است و به همراه یک کیبورد و قلم هوشمند S Pen به فروش می‌رسد.

    تبلت کانورتیبل جدید سامسونگ، Galaxy Bppk2 به صورت آنلاین در سایت‌های AT&T، Microsoft Store و Samsung.com با قیمت یک هزار دلار و از تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) به فروش می‌رسد. ماه بعد میلادی این دستگاه قرار است در فروشگاه‌های Sprint، Verizon و AT&T به فروش برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر