برنامه تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند برای افزایش صادرات

عصر کالا- منابع آگاه اعلام کرده‌اند شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین قصد دارند در سال ۲۰۱۸ سطح تولید و فروش برون مرزی محصولات خود را افزایش دهند.

برنامه تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند برای افزایش صادرات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش‌ها، فروشندگان برتر چینی تلفن همراه مانند هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی که در صدد افزایش صادرات و جایگاه خود در بازار تلفن‌های همراه در سال 2018 هستند، سرمایه‌گذاری‌های خود در بازارهای خارجی را افزایش می‌دهند.

    برخی از منابع آگاه اعلام کرده‌اند شرکت شیائومی قصد دارد افزایش صادرات تلفن‌های همراه خود به هند و دیگر بازارهای نوپا را افزایش دهد و تصویر برند خود را با مدل‌های جدید و سطح مناسب‌تر قیمت به کارایی، بهبود بخشد.

    بر اساس تخمین‌ها، شیائومی که اخیرا توانسته است ماهانه بیش از 10 میلیون دستگاه تلفن همراه به بازارهای خارجی عرضه کند، اکنون فرصت افزایش تولید محصولات خود به بیش از 120 تا 150 میلیون دستگاه در سال 2018 را دارد.

    این منابع همچنین اعلام کردند شرکت هواوی که به تازگی تعداد بیشتری از محصولات خود را به بازار عرضه کرده است، قصد دارد برای سری جدید تلفن‌های همراه مدل پی 20 خود که با برنامه‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شوند، سفارش‌های بیشتری بگیرد.

    بر اساس گفته‌های منابعی از هواوی، این شرکت تلاش می‌کند در سال 2018 تا سقف 200 میلیون دستگاه تلفن همراه به فروش برساند. این رقم نسبت به 153 میلیون دستگاه در سال 2017، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

    اوپو و ویوو که نرخ رشد فروش آن‌ها در سال 2017 سرعت کمتری گرفته بود، هر دو راهبردهای جدیدی را برای سال 2018 مطرح کرده‌اند. این دو شرکت قصد دارند با مدل‌های جدید دستگاه‌های خود که سطح قیمت به کارایی بالا و برنامه‌های هوش مصنوعی خواهند داشت، بازارهای جدید را هدف قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر