قیمت گوشی Zenfone ۳ Zoom ایسوس چقدر است؟

عصر کالا- مدل پایه گوشی ایسوس Zenfone ۳ Zoom که به عنوان یک مدل جدید از سری Zenfone Zoom و مخصوص عاشقان عکاسی معرفی شده بود، اکنون با قیمت ۳۲۹ دلار در ایالات متحده در دسترس قرار دارد.

قیمت گوشی Zenfone ۳ Zoom ایسوس چقدر است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، همانند نسل گذشته، ایسوس Zenfone 3 Zoom با اولویت قراردادن بخش عکاسی، از زوم اپتیکال استفاده می‌کند و به جای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری، به یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز شده است. اندازه دریچه دیافراگم در لنز 25 میلی‌متری واید این گوشی، f/1.7 است و لنز دیگر با فاصله‌ کانونی 59 میلی‌متری از زوم اپتیکیال 2.3 بهره می‌گیرد. هم‎چنین، اندازه بزرگ‌نمایی دوربین دوگانه در مجموع با زوم دیجیتال 12 برابر است.

    ایسوس در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری این مدل، اعلام کرده است که Zenfone 3 Zoom از قابلیت عکس‌برداری با فرمت RAW بهره می‎گیرد و امکان فیلم‌برداری با رزولوشن 4K با استفاده از دوربین اصلی فراهم شده است. علاوه‌براین، می‌توانید بر بخشی از دوربین به صورت دستی، نظارت داشته باشید؛ برای مثال، می‌توان اندازه دیافراگم، ISO و سرعت شاتر را تغییر داد.

    تامین انرژی در گوشی Zenfone 3 Zoom ایسوس با استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی صورت می‎گیرد و علی‌رغم ارائه این گوشی با یک باتری غول‌آسا، شاسی دستگاه تنها 8 میلی‌متر ضخامت دارد. این مدل در مقایسه با نسل گذشته، نزدیک به سه میلی‌متر نازک‌تر شده است.

    در رابطه با سایر مشخصات‌فنی آن، باید گفت که این مدل به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED فول اچ‎دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است و سه گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت حافظه‌داخلی، بخش دیگری از مشخصات‌فنی آن‌را تکمیل می‌کند. هم‎چنین، سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.0 از جمله دیگر مواردی است که ایسوس Zenfone 3 Zoom را به یک گزینه مناسب به عنوان یک گوشی میان‌رده و مخصوص عکاسی مبدل نموده است. در نهایت، چیپ‌ست اسنپدراگون 625 کوالکام با هشت هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز و واحد گرافیکی Adreno 506، قدرت پردازشی گوشی جدید ایسوس را تکمیل می‌کند.

    لازم به‎ذکر است که این مدل در ماه ژانویه به صورت رسمی توسط شرکت ایسوس معرفی شده است و در ماه فوریه نیز در کشور تایوان عرضه شد. با این‌حال، اکنون می‌توانید مدل پایه گوشی Zenfone 3 Zoom را تنها با پرداخت 329 دلار از خرده‌فروش‌های عمده ایالات متحده نظیر آمازون و Best Buy و هم‎چنین، وب‌سایت شرکت ایسوس خریداری نمایید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر