آپدیت امنیتی گوگل برای گوشی های نکسوس و پیکسل

عصر کالا- گوگل در اولین روز از ماه می آپدیت جدیدی بر روی دستگاه اندرویدی قرار داده است. گوگل در این آپدیت یک فایل OTA را که شامل پچ امنیتی ماه می می شود را منتشر کرده است. اپدیت ۷.۱.۲ اندروید بر روی دستگاه های پیکسل، پیکسل XL، نکسوس ۶P، نکسوس ۵X، نکسوس پلیر و پیکسل C در دسترس خواهد بود. نکسوس ۶ و نکسوس ۹ آپدیت امنیتی را با اندروید ۷.۱.۱ دریافت کرده اند.

آپدیت امنیتی گوگل برای گوشی های نکسوس و پیکسل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از سخت افزار ؛ به گفته گوگل تمام دستگاه های گوگلی این آپدیت امنیتی را تا تاریخ 5 می 2017 دریافت خواهند کرد. اما از آنجاییکه این غول جستجو از تصاویر کارخانه ای و فایل های OTA رونمایی کرده است، صاحبان گوشی های پیکسل و نکسوس می توانند به صورت دستی اقدام به بروزسانی امنیتی گوشی خود کنند. همراه با این تصاویر گوگل اطلاعاتی هم در مورد جزئیات این بروزرسانی منتشر کرده است. اصلی ترین مشکلاتی که دلیل اصلی این بروزرسانی بودند، مسأله آسیب پذیری بحرانی بود که در آن از دستگاه های قربانی شده از طریق کد، از راه دور در زمان پردازش فایل های رسانه ای امکان ارسال ایمیل، استفاده از مرورگر و MMS بود.

    چنانچه تمایل ندارید به صورت دستی گوشی گوگلی خود را فلش کنید، آپدیت امنیتی ماه می در چند روز آینده بر روی دستگاه شما در دسترس خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر