اعلام قیمت گلکسی نوت ۷ جدید سامسونگ

عصر کالا- قیمت گلکسی نوت ۷ جدید سامسونگ که بر اساس جدیدترین شایعات گلکسی نوت اف ای (Samsung Galaxy Note FE) نام گرفته، اخیرا توسط برخی از رسانه‌های خبری کره جنوبی فاش شده است.

اعلام قیمت گلکسی نوت ۷ جدید سامسونگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از اقتصادآنلاین؛ اگر شایعات اخیر منتشر شده از کره جنوبی را واقعی فرض کنیم، قیمت گلکسی نوت 7 جدید 623 دلار خواهد بود. این محصول در آینده‌ای نزدیک، همانند همیشه ابتدا در کره جنوبی و سپس در دیگر کشورها عرضه خواهد شد. اگرچه تا پیش از این تصور می‌‎شد نام محصول جدید گلکسی نوت 7 آر است، اما جدیدترین شایعات به نام‌گذاری محصول ترمیم شده با عنوان گلکسی نوت اف ای اشاره دارند.

    بر اساس اطلاعات فاش شده تاکنون گلکسی نوت FE دارای مشخصاتی کاملا یکسان در مقایسه با گلکسی نوت 7 اورجینال است، با این تفاوت که حرف R در پشت بدنه آن به چشم می‌خورد، به این معنی که این یک نسخه ترمیم شده (Refurbished) است.

    در این مدت تنها منتظر قیمت گلکسی نوت 7 جدید بوده‌ایم، چرا که مشخصات آن عینا برابر محصول ناموفق پیشین سری Note سامسونگ بوده و به یک صفحه نمایش کیو اچ‌دی 5.7 اینچی، چیپست اگزینوس 8890، 4 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. برای جلوگیری از انفجار مجدد دستگاه، یک باتری کوچکتر و دارای ظرفیت 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعت در آن قرار داده شده است.

    گفته شده با وجود بازگشت سه تا چهار میلیون دستگاه گلکسی نوت 7 به کارخانه، کمتر از ده درصد آن‌ها مجددا بعد از مرمت در قالب یک گوشی موبایل جدید به فروش خواهند رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر