آیا هواوی در حال ساخت گوشی P۲۰ است

عصر کالا- شرکت هواوی به تازگی علامت تجاری جدید به اسم P۲۰ ثبت کرده است.

آیا هواوی در حال ساخت گوشی P۲۰ است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا ، هواوی از حرف P برای معرفی گوشی‌های پرچم‌دار خودش استفاده می‌کند. پس به احتمال زیاد این گوشی مربوط به پرچم‌دار بعدی این شرکت می‌شود. در حال حاضر جدیدترین پرچم‌دار شرکت هواوی P10 نام دارد و خیلی‌ها انتظار داشتند گوشی بعدی به اسم P11 راهی بازار شود. براساس این علامت تجاری جدید احتمال می‌رود که پرچم‌دار جدید این شرکت با اسم P20 راهی بازار شود.
    البته منابعی که این خبر را لو داده‌اند گفته‌اند که احتمال دارد گوشی جدید هواوی در سه ماهه چهارم امسال راهی بازار شود و حتی گفته شده که این تلفن همراه هوشمند تغییرات اندکی در مقایسه با گوشی P10  پلاس دارد. شایعات می‌گویند که گوشی P20 با تراشه Kirin 960 راهی بازار می‌شود و 6 یا 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچین به نظر می‌رسد که صحفه نمایش آن 5.7 اینچی با کیفیت QHD است و باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی دارد. دوربین آن هم به احتمال زیاد توسط شرکت لایکا ساخته شده است.
    این خبر در حالی منتشر شده که شایعات به عرضه گوشی میت 10 در مهر ماه اشاره می‌کنند. این گوشی با نسل جدید تراشه‌های Kirin راهی بازار می‌شود و سخت افزار بهتری هم دارد. شاید در آینده مشخص شود که هواوی تراشه جدید را روی P20 هم قرار می‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر