اپل و تولید یک محصول عجیب و گران دیگر

عصر کالا- اپل شب گذشته محصولات متعدد جدیدی معرفی کرد که برخی آنها را روی صحنه مشاهده کردیم، اما برخی هم بی سر و صدا قدم به دنیا گذاشته اند، از جمله یک جلد محافظ چرمی برای قلم Apple Pencil به نام Pencil Case.

اپل و تولید یک محصول عجیب و گران دیگر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از شرکت سازنده برای توصیف این محصول هم همان کلمات پر طمطراق همیشگی را استفاده کرده است، دست ساخته ای مهارت ورزانه با طراحی دقیق و آراسته که به مثابه ی بیانیه ای خالصانه از سوی اپل به حساب می آید.

    اما داشتن محصولی که برای توصیف آن چنین صفت های خرج شده نمی تواند کم هزینه باشد و اپل هم جلد محافظ قلم اپل را به قیمت 29 دلار معادل حدود 100 هزار تومان به فروش می رساند، آن هم در حالی که خود قلم اپل 99 دلار قیمت دارد.

    البته اپل در تولید محصولات عجیب با قیمت های شوک آور سابقه دور و درازی دارد، از جوراب های بافتنی آیپاد گرفته تا کتاب اپل که به عکسهای محصولات این شرکت اختصاص دارد و با قیمت سرسام آور 300 دلار به فروش می رسد.

    جالب اینکه اپل همراه با جلد محافظ قلم خود، یک قاب محافظ هم از همان جنس و رنگ برای آیپد تولید کرده که پشت آن محلی برای قرار دادن قلم تعبیه شده است. البته برای داشتن این یکی باید 129 دلار هزینه کنید، اما حداقل می دانید محصولی که تهیه کرده اید علاوه بر زیبایی کارایی هم دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر