انتشار طرح مفهومی شیائومی Mi Mix ۲ با دوربین دوگانه

عصر کالا- شیائومی Mi Mix در زمان معرفی توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد، این شرکت در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ از این دستگاه بدون حاشیه نمایشگر با رنگ سفید و بدنه سرامیکی رونمایی کرد که البته خبری از عرضه آن برای بازار آمریکا نیست. امروز دو رندر ۳۶۰ درجه از نسل آینده این دستگاه در سایت Weibo منتشر شده است.

انتشار طرح مفهومی شیائومی Mi Mix ۲ با دوربین دوگانه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، این دستگاه شباهت زیادی به Mi Mix دارد و از پنل پشتی سرامیکی و نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برد. در این رندرها شاهد دو تفاوت نسبت به نسل قبل هستیم، دوربین اصلی دوگانه و کاهش حاشیه نمایشگر این تفاوت‌ها را تشکیل می‌دهند.

    براساس این گزارش، نسبت نمایشگر به بدنه در این مدل جدید از 91.3 درصد در Mi Mix اصلی به 93 درصد افزایش خواهد یافت. برای رسیدن به چنین نسبتی، شیائومی باید حاشیه زیر نمایشگر را کاهش دهد. این امکان وجود دارد که این شرکت چینی برای حذف حفره‌های اسپیکر، از تکنولوژی انتقال صدا توسط استخوان استفاده کند. سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه خودنمایی می‌کند.

    در این گزارش اشاره‌ای به اندازه نمایشگر نشده است ولی ما امیدواریم که شاهد استفاده از صفحه نمایشی کوچک‌تر باشیم. شاید شیائومی با کاهش اندازه نمایشگر از 6.4 اینچ مورداستفاده در نسل کنونی به 5.7 اینچ، کنترل بهتر این دستگاه را برای کاربر به ارمغان آورد.

    توجه داشته باشید که توسط این رندرها نمی‌توان به طراحی نهایی این دستگاه پی برد. امیداریم شیائومی این دستگاه را در خارج از چین نیز عرضه کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر