اپل آیپد ۴ های معیوب را با آیپد ایر ۲ تعویض می‌کند

عصر کالا- اپل، آیپد ۴ را در سال ۲۰۱۲ معرفی کرد. این نخستین محصول این کمپانی بود که از سیستم عامل iOS برخوردار بود و پورت لایتنینگ اپل بر روی آن نصب شده بود. در آن زمان، این محصول که قدرت پردازشی و گرافیکی آن نسبت به محصولات پیشین دو برابر شده بود تغییری چشمگیر در مقایسه با مدل های قبلی را به نمایش می گذاشت. اما با توجه به اینکه در حال حاضر هیچ نمونه ای از این مدل تولید نمی شود، اپل قادر به تعویض قطعات این آیپدها و تعمیر آنها نمی باشد.

اپل آیپد ۴ های معیوب را با آیپد ایر ۲ تعویض می‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  جام‌جم آنلاین ، اما دارندگان این آیپد دلیلی برای نگرانی ندارند. در صورتیکه آیپد این افراد نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، کمپانی اپل با رضایت خاطر آن را با یک آیپد ایر 2 که محصول سال 2014 است تعویض خواهد کرد. در اطلاعیه ای داخلی از اپل که به بیرون درز کرده آمده است که :
    از روز سی ام مارس، نسل آیپد 4 در صورت نیاز به تعمیرات اساسی با آیپد ایر 2 جایگزین خواهد شد.
    این تغییر می تواند نوعی بروزرسانی محسوب شود. به خاطر داشته باشیم که آیپد ایر 2 تبلت پرچمدار دارای سیستم عامل iOS این کمپانی در سال 2014 بود که از پردازنده A8X اپل و دو گیگ رم برخوردار است. این تبلت 9.7 اینچی از رزولوشن 1536 در 2048 برخوردار است و یک باتری 7340 میلی آمپر ساعتی نیروی لازم برای عملکرد آن را فراهم می آورد. در دوربین پشتی از سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده شده و دوربین سلفی آن 1.2 مگاپیکسلی است.
    در خصوص ابعاد آیپد ایر 2 هم باید گفت که دارای ضخامت 6.1 میلیمتر است که 1.4 میلیمتر از آیپد ایر اورجینال و 3.3 میلیمتر از آیپد 4 نازک تر است. در ضمن کاربرانی که آیپد 4 آنها تعویض می شود یک آیپد ایر 2 طلایی دریافت می کنند که نخستین تبلت اپل است که در این رنگ عرضه شده است. آیپد ایر 2 در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 128 گیگا بایت عرضه می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر