گوشی های آینده ال جی به نمایشگر فول ویژن مجهز می‌شوند

عصر کالا- ظاهرا ال‌جی قصد دارد گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌اش را به نمایشگرهای فول ویژن (FullVision) مجهز کند.

گوشی های آینده ال جی به نمایشگر فول ویژن مجهز می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  باشگاه خبرنگاران ، گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی 6 که هفته‌ی گذشته در کره‌ی جنوبی عرضه شده، مجهز به صفحه‌نمایش منحصربه‌فردی است. این نمایشگر فول ویژن نام دارد و ابعاد آن 5.7 اینچ است. رزولوشن نمایشگر گوشی ال‌جی جی 6 نیز 1440 در 2880 پیکسل است و از نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های صفحه‌نمایش جی 6 می‌توان به گرد بودن گوشه‌های آن اشاره کرد. ال‌جی هنر زیادی در تولید این پرچم‌دار به خرج داده و اکنون گوشی هوشمند مورد بحث، کوچک‌ترین گوشی مجهز به نمایشگر 5.7 اینچی دنیا است.

    فول ویژن امروز کمپانی ال‌جی نشان تجاری فول‌ویژن را در آمریکا، اروپا و کره‌ی جنوبی ثبت کرد. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت ال‌جی برنامه‌های بزرگی برای برند فول‌ ویژن در سر دارد. این قابلیت در نمایشگرهایی که نسبت تصویری 18 به 9 دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد تا کاربران بتوانند از مزایای این نوع صفحه‌نمایش‌ها بهره‌ی بیشتری ببرند. البته ال‌جی تاکنون به‌طور مستقیم در مورد استفاده از نمایشگرهای فول ویژن در گوشی‌های هوشمند آینده‌ی خود سخنی به میان نیاورده است؛ اما مشخصا این شرکت چنین اهدافی را برای محصولات بعدی خود در نظر دارد.

    البته نمی‌توان انتظار داشت پرچم‌داران بعدی ال‌جی دقیقا از همان نمایشگری بهره ببرند که در گوشی‌ هوشمند جی 6 استفاده شده است؛ اما در هر حال محصولات بعدی ال‌جی از برخی ویژگی‌های نمایشگر جی 6 از جمله نسبت تصویر 18 به 9 و گوشه‌های گرد بهره خواهند برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر