تولید مرورگر جدید برای گوشی های ۲ نمایشگری

عصر کالا- شرکت ال جی از طراحی مرورگر اینترنتی جدیدی خبر داده که برای استفاده بر روی گوشی های دارای دونمایشگر طراحی شده و به همین منظور بهینه سازی شده است.

تولید مرورگر جدید برای گوشی های ۲ نمایشگری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، مرورگر یادشده فعلا بر روی گوشی وی 60 تین کیو مورد آزمایش قرار گرفته تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

    قرار است گوشی یادشده به طور پیش فرض مجهز به مرورگر جدید باشد. طراحی مرورگر تازه که وال نام دارد مبتنی بر موتور کرومیوم است و امکانات متنوعی به رابط کاربری آن اضافه شده است.

    مرورگر وال علاوه بر پشتیبانی از تقسیم صفحه مرورگر به دو بخش برای مشاهده بر روی دو نمایشگر جداگانه، امکان اجرای چند وظیفه را به طور همزمان ممکن می کند و لذا می توان از یک صفحه آن برای مشاهده دو سایت در دو بخش نمایشگر استفاده کرد.

    به عنوان مثال می توان از این مرورگر برای خرید آنلاین از طریق یک نمایشگر و خواندن شرح محصول دیگری با استفاده از نمایشگر دوم اقدام کرد. همچنین می توان تنظیمات زبانی مرورگر را بر روی دو نمایشگر گوشی به شکلی متفاوت تنظیم کرد.

    ال جی امیدوار است بتواند شرکت های دیگر سازنده گوشی های هوشمند و همین طور موسسات مخابراتی و اپراتورها را به استفاده از محصول جدید خود ترغیب کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر