مشخصات گوشی گوگل پیکسل XL ۲ در بنچ مارک منتشر شد

عصر کالا- گوگل در حال آماده سازی گوشی‌های پیکسل جدید است و پیش بینی می‌شود امسال نیز همانند سال گذشته از دو گوشی رونمایی کند.

مشخصات گوشی گوگل پیکسل XL ۲ در بنچ مارک منتشر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، شایعات حاکی است گوشی سومی نیز در حال آماده سازی است. در هر حال با توجه به شایعات به تازگی مشخصات دستگاهی در بنچ مارک GFXBench قرار گرفته که به باور کارشناسان متعلق به گوشی گوگل پیکسل XL 2، نسخه بزرگ‌تر دو گوشی دیگر گوگل است.
    گاهی اوقات مشخصات ذکر شده دقیق نیست زیرا نمونه اولیه دستگاه بررسی شده اما با فرض اینکه مشخصات ذکر شده در بنچ مارک دقیق هستند، گوشی پیکسل XL 2 دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1312 است. همچنین استفاده از پردازنده هشته هسته‌ای کوالکام با قدرت پردازش 2.4 گیگاهرتز در این گوشی اشاره شده اما هیچ اشاره‌ای به مدل آن نشده است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در این گوشی Adreno 540 ذکر شده است.

    همچنین رم تعبیه شده در این گوشی 4 گیگابایت ذکر شده که با توجه به پشتیبانی دیگر گوشی‌های موجود در بازار از 6 گیابایت رم کمی عجیب به نظر می‌رسد. این گوشی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت است اما مشخص نیست این ظرفیت مقدار پیش فرض است یا بالاترین ظرفیت ارائه شده این گوشی.
    از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی و اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد. پیش بینی می‌شود گوگل اواخر امسال از گوشی جدید خود رونمایی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص در ماه‌های آتی همراه ما باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر