سامسونگ، پیشگام بازار فروش تلویزیون های QLED و Premium

عصر کالا- در حال حاضر رقابت شدیدی میان شرکت های تولید کننده تلویزیون های premium در سراسر دنیا وجود دارد و بسیاری از این شرکت ها نیز از صفحه نمایش های فوق گسترده UHD و کارکردهای تلویزیون های هوشمند به همراه طراحی بسیار ظریف استفاده کرده اند.

سامسونگ، پیشگام بازار فروش تلویزیون های QLED و Premium
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، علی رغم وجود این رقابت های شدید، تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ در سه ماهه دوم سال جاری رشد قابل ملاحظه ای داشته اند و جایگاه نخست را در بازار تلویزیون های پنل فلت کسب کرده و این امر در مورد بازار جهانی تلویزیون های premium نیز صدق می کند.
    فروش تلویزیون های premium، تاثیری بزرگ را بر نرخ فروش سامسونگ بر جای گذاشته و 20 درصد از درآمد حاصل از فروش و 40 درصد از سود کل را به خود اختصاص داده است.

    سهم سامسونگ از فروش این دسته از تلویزیون های سامسونگ در بازارهای جهانی بیش از 40 درصد بود است و بیش از 50 درصد از بازار آمریکای جنوبی و مرکزی را نیز به خود اختصاص داده است . تلویزیون های QLED  سامسونگ، با تلفیقی از کیفیت بالای تصویر و طراحی مدرن، عملکرد خارق العاده ای را در سراسر جهان به نمایش گذاشته اند.

    سامسونگ از استراتژی های جهانی و محلی استفاده کرده که مزایای متعددی را برای مشتریانش در سراسر جهان فراهم کرده اند.

    سامسونگ، یک ضمانت پنج ساله صفحه نمایش و ضمانت ده ساله را برای نمایش بدون وقفه تصویر در تلویزیون های QLED 2017 فراهم کرده، این دوره ضمانت بسیار طولانی تر از برندهای دیگر است و نشان دهنده اطمینان سامسونگ به صفحه نمایش های خود است.

    سامسونگ قبلا سه نوع تلویزیون Q7، Q8 و Q9 را در شکل های مختلف و اندازه هایی از 49 تا 88 اینچ تولید کرده و گزینه های انتخابی زیادی را در اختیار مشتریان تلویزیون های premium قرار داده است.

    از طرفی محصول Frame که اخیرا وارد بازار شد، از ویژگی چهارچوب انحصاری تصویر و نمایش با استفاده از هوش مصنوعی برخوردار است و در نمایشگاه IFA 2017 نیز از جزئیات بیشتری رونمایی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر