دنیای موبایل و کامپیوتر

عرضه گوشی تاشوی جدید سامسونگ برای جلب نظر خاطره بازها

عصر کالا- اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه خاصی به گوشی‌های تاشوی قدیمی دارید، می‌توانید با خرید گوشی جدید سامسونگ از فناوری تازه موجود در آن هم بهره‌مند شوید.

عرضه گوشی تاشوی جدید سامسونگ برای جلب نظر خاطره بازها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، این گوشی تاشو که به زودی روانه بازار می شود، از شماره مدل SM-W2017 برخوردار است و حتی ممکن است از فناوری شارژ بی سیم هم برخوردار باشد.

    نمایشگر 4.2 اینچی OLED، پردازنده Snapdragon 430 کوالکوم، دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی و مقاومت در برابر نفوذ آب از جمله ویژگی های گوشی یاد شده است.

    کاربران این گوشی به خدمات پرداخت همراه سامسونگ هم دسترسی دارند و از قابلیت امنیتی Knox هم بهره مند می باشند. قیمت و زمان عرضه گوشی یاد شده اعلام نشده، اما به طور قطع گوشی یاد شده که مجهز به حسگر اثر انگشت نیز هست از گوشی های تاشوی قدیمی گران قیمت تر خواهد بود.

    این شرکت گوشی تاشوی  Galaxy Folder 2  را هم در نیمه اول سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد که مجهز به پردازنده Snapdragon 425 و دو گیگابایت رم خواهد بود و از نمایشگر 3.8 اینچی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه برخوردار است. البته امکان نصب 128 گیگابایت حافظه بر روی آن ممکن است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر