گوشی ایسوس X۰۰ID با اندروید ۷.۱.۱ و دوربین دوگانه در GFXBench رویت شد

عصر کالا- اخیرا گوشی ایسوس X۰۰ID در وبسایت GFXBench منتشر شده است. این گوشی میان رده جذاب از اندروید ۷.۱.۱ نوقا و دوربین دوگانه ۱۲ + ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.

گوشی ایسوس X۰۰ID با اندروید ۷.۱.۱ و دوربین دوگانه در GFXBench رویت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، ایسوس در حال کار بر روی یک دیوایس جدید است که از اندروید 7.1.1 نوقا بهره می‌برد. این دیوایس که باید در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود، ساعاتی پیش در وب سایت امتیازگیری GFXBench رویت شد. این گوشی با شماره مدل ایسوس X00ID رویت شده است و سخت است بتوانیم حدس بزنیم آن جزو کدام سری است.
    اما با نگاهی به جدول مشخصاتی که وب سایت GFXBench منتشر کرده، این گوشی ایسوس ظاهرا در رده پایین رو به بالا یا حتی میان رده قرار دارد و احتمالا یک انتخاب مقرون به صرفه خواهد بود. ایسوس X00ID از یک نمایشگر 5.5 اینچی HD همراه با یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتزی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد این پردازنده مربوط به چیپست اسنپدراگون 430 بوده و از پردازشگر گرافیکی آدرنو 505 قدرت می‌گیرد. این دقیقا همان مشخصاتیست که قدرت دهنده‌ی گوشی موتو جی 5 (Moto G5) است، بنابراین باید گوشی ایسوس X00ID از شارژ سریع و یک عمر باتری نسبتا طولانی برخوردار باشد.

    ایسوس X00ID از یک رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. اما مهم‌ترین ویژگی که در لیست این وب سایت به چشم می‌خورد وجود دوربین دوگانه متشکل از سنسورهای 12 + 5 مگاپیکسلی است. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب جلویی آن قرار خواهد داشت. ما معتقدیم که این چیپست قادر به پشتیبانی از دوربین دوگانه با سنسورهایی تا حداکثر 21 مگاپیکسل است.
    بدون شک این مشخصات برای یک گوشی در رده‌ی مقرون به صرفه‌ها کاملا جذاب است و ایسوس می‌خواهد با قدرت خوبی در این میدان رقابت قدم بردارد. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و ما حتی اسم اصلی این گوشی را نیز نمی‌دانیم. هرآنچه که هست، زمان مشخص کننده‌ی همه چیز خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر