گوشی ال جی استایلو ۳ پلاس عرضه شد؛ قیمت و مشخصات

عصر کالا- ساعاتی پیش، عرضه گوشی اقتصادی ال جی استایلو ۳ پلاس (LG Stylo ۳ Plus) آغاز شد. در ادامه، با قیمت و مشخصات این محصول همراه باشید.

گوشی ال جی استایلو ۳ پلاس عرضه شد؛ قیمت و مشخصات
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از گجت؛ ال جی Stylo 3 Plus گوشی ارزان قیمت کره‌ای‌هاست که از چیپست اسنپدراگون 435 با 8 هسته 1.4 گیگاهرتزی قدرت گرفته و به صفحه نمایش 5.7 اینچی فول HD مجهز است. این محصول با رم 2 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی در بازار ایالات متحده به فروش می‌رسد.
    گوشی ال جی استایلو 3 پلاس عرضه شد؛ قیمت و مشخصات
    گوشی جدید ال جی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده و قادر است عکس های سلفی 5 مگاپیکسلی بیاندازد. اندروید 7 نوقا و باتری 3080 میلی‌آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات ال جی استایلو 3 پلاس است. این محصول همچنین با سنسور اثر انگشت و یک قلم استایلوس عرضه شده است. در ادامه، ویدیوی جعبه گشایی استایلو 3 پلاس را ببینید.

    قیمت استایلو 3 پلاس

    در حال حاضر، این موبایل مقرون به صرفه در بازار ایالات متحده و در انحصار اپراتور T-Mobile به فروش می‌رسد. این اپراتور، ال جی استایلو 3 پلاس را با پرداخت ماهیانه 9 دلار و به صورت اقساطی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. البته طرح‌های خرید دیگری نظیر پرداخت ماهینه 10 دلار و بدون پیش‌پرداخت نیز از سوی این اپراتور آمریکایی ارائه شده است.
    با توجه به تجربیات گذشته، این احتمال وجود دارد که گوشی جدید ال جی با نام استایلوس 3 پلاس (LG Stylus 3 Plus) به بازارهای جهانی از جمله ایران وارد شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر