آیا گوشی ال‌جی Q۶ می‌تواند تبدیل به بهترین میان‌رده‌ بازار شود؟

عصر کالا- حدود ۱ ماه پیش ال‌جی یک گوشی میان‌رده جدید با نام G۶ معرفی کرد که از نظر طراحی شباهت زیادی به پرچمدار این شرکت یعنی G۶ دارد. در واقع به کیو ۶ می‌توان لقب شبه پرچمدار را داد.

آیا گوشی ال‌جی Q۶ می‌تواند تبدیل به بهترین میان‌رده‌ بازار شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از جی‌اس‌ام، مدتی پیش این گوشی در بازار کشور هند عرضه شد و پیش‌بینی می‌شود به زودی نیز به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شود. به همین منظور در این مطلب مشاور خرید قصد داریم با ذکر چند دلیل به شما بگوییم چرا کیو 6 می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده در بازار کشورمان ایران شود. با ما همراه باشید.


    صفحه‌نمایش FullVision
    یکی از قابلیت‌های برجسته کیو 6 که باعث شده نسبت به دیگر گوشی‌های میان‌رده متمایز باشد چیزی نیست جز صفحه‌نمایش FullVision که حاشیه بسیار کمتری نسبت به دیگر گوشی‌ها دارد و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش FullVision معادل 18:9 است و همان‌طور که پیشتر گفتیم حاشیه بسیار کمی در اطراف آن دارد.

    حذف حسگر اثر انگشت و جایگزینی آن با سنسور تشخیص چهره

    در کیو 6 شاهد به کارگیری سنسور تشخیص چهره کاربر به جای حسگر اثر انگشت هستیم. درست اتفاقی که قرار است برای آیفون 8، پرچمدار جدید اپل بیوفتد. بدین ترتیب کاربران کیو 6 برای باز کردن قفل گوشی‌شان تنها کافیست آن را بلند کرده و مقابل صورتشان قرار دهند. این یکی از بهترین قابلیت‌های کیو 6 است و به ندرت در دیگر گوشی‌های هوشمند میان‌رده با قیمت مناسب یافت می‌شود.

    یکی از قابلیت‌های جالب نرم‌افزاری کیو 6 Instant Social Share است که شامل چندین آیکون شبکه‌های اجتماعی به شکل نواری نازک پدیدار می‌شود. به وسیله Instant Social Share کاربر می‌تواند به سرعت محتویات خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

    همچنین گزینه‌ دیگری به نام Comfort View وجود دارد که همانند Nigh Shift اپل در فاصله زمانی غروب تا طلوع خورشید میزان رنگ آبی صفحه‌نمایش را کم می‌کند تا با تصاویر گرم‌تر چشم کاربر دیرتر خسته شود.

    Q6 نه تنها از طراحی زیبایی بهره می‌برد بلکه از بدنه‌ای با دوام بالایی برخوردار است. ال‌جی موفق شده برای این گوشی گواهی‌نامه نظامی 810G را از ارتش آمریکا دریافت کند. متاسفانه در ساخت کیو 6 از درگاه microUSB 2.0 به جای USB-C با استاندارد USB 3 استفاده شده و جای تعجب دارد چرا ال‌جی از این درگاه قدیمی استفاده کرده است. کیو 6 به زودی در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و طلایی وارد بازار کشورمان خواهد شد. هنوز مشخص نیست کدام نسخه از این گوشی به صورت رسمی وارد بازار کشورمان شود.

    تفاوت مدل‌های Q6 را می‌توان در جدول زیر مشاهده کنید:

    مشاهده مشخصات کامل LG Q6

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر