اپل، گوگل و فیس‌بوک در سال ۲۰۷۵

عصر کالا- ۵۸ سال آینده کمپانی‌هایی مانند اپل، گوگل و فیس بوک بزرگ‌تر از حالا خواهند شد.

اپل، گوگل و فیس‌بوک در سال ۲۰۷۵
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴:۰۰

    رخداد کامیک‌کان ویژه متخصصان سیلیکون‌ولی / Silicon Valley ComicCon هفته آینده با موضوع «آینده بشریت: در سال 2075 کجا خواهیم بود» آغاز بکار خواهد کرد.


    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازخبرآنلاین، «استیو وزنیاک» یکی از مؤسسین اپل در مصاحبه با «یو.اس.ای تودی» که مؤسس این رخداد فناورانه است (رخداد کامیک‌کان سیلیکون ولی با رخداد مشهور کامیک‌کان متفاوت است) از علاقه‌مندان دعوت کرد تا در این کنفرانس که در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود با موضوع آینده بشریت در سال 2075 شرکت کنند.

    وزنیاک ضمن دعوت از مردم چنین اظهارنظر کرد که در 58 سال آینده کمپانی‌هایی مانند اپل، گوگل و فیس بوک بزرگ‌تر از حالا خواهند شد.

    به عقیده وی، شهرهای جدید درجایی که اکنون بیابان هستند، چهره خواهند گشود و مردم مشکلی از بابت سکونت نخواهند داشت.

    استیو افزود مردم لباس‌های مخصوص خواهند پوشید و از طریق پایگاه‌های گنبدی شکل در یک لحظه از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر منتقل خواهند شد و سفر خواهند کرد.

    به گفته وی «هوش مصنوعی در همه جا حضور خواهد داشت و مردم قادر خواهند بود بدون رفتن به دکتر خوددرمانی کرده و دارو بخورند. از سوی دیگر کره مریخ در سیطره آمریکایی‌ها خواهد بود و صنایع سنگین آمریکایی در آنجا مستقر خواهند بود و امریکایی‌های زیادی آنجا زندگی خواهند کرد.»

    البته وزنیاک درباره موجودات فضایی/ET صحبتی نکرد اما گفت شانس تصادفی وجود دارد تا انسان بتواند با موجودات دیگر کرات حرف بزند.

    وزنیاک تأکید کرد همان‌طور که آی.بی.ام از 1911 وجود دارد، اپل نیز در 2075 خواهد بود و اپل در همه‌چیز سرمایه‌گذاری خواهد کرد و این وضعیت برای گوگل و فیس‌بوک نیز متصور خواهد بود.

    کارشناسان حدس می‌زنند بین 75 هزار تا 100 هزار نفر از کامیک‌کان سیلیکون ولی بازدید کرده و در مصاحبه‌ها و مباحثات فناورانه و فان شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر