همکاری سامسونگ و کوالکام برای طراحی اسنپدراگون ۸۴۵

عصر کالا- در حالی که دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به تازگی معرفی شده‌اند، صحبت‌هایی در مورد همکاری احتمالی سامسونگ و کوالکام به منظور طراحی تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ و به‌کارگیری آن در گوشی گلکسی اس ۹ منتشر شده است!

همکاری سامسونگ و کوالکام برای طراحی اسنپدراگون ۸۴۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از  شبکه خبری ICTPRESS، کوالکام برای تولید تراشه اسنپدراگون 835 از غول کره‌ای صنعت موبایل کمک گرفت و نهایتا اسنپدراگون 835 را روانه بازار کرد. هم اکنون این تراشه در نسخه اختصاصی دو پرچمدار جدید سامسونگ استفاده شده است. پیش‌بینی می‌شود که طبق همین روال، نسخه‌ای از پرچمداران سال آینده سامسونگ یعنی دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس هم به تراشه بعدی کوالکام مجهز شوند.
    خبرهایی که به تازگی منتشر شده‌اند هم بیش از پیش صحت این موضوع را تایید می‌کنند. طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت سم‌موبایل (SamMobile) ارائه شده، به نظر می‌رسد که کوالکام از هم اکنون برای تولید تراشه اسنپدراگون 845 و به‌کارگیری آن در گلکسی اس 9 با سامسونگ وارد مذاکره شده است.
    به نظر می‌رسد که کوالکام قصد دارد تولید تراشه اسنپدراگون 845 را به طور کامل به سامسونگ یا شرکت تایوانی TSMC بسپارد. بدون تردید در این میان شانس سامسونگ برای همکاری با کوالکام بیشتر است. سامسونگ مدعی شده که در آینده نسل دوم سری تراشه‌های 10 نانومتری را تا 15 درصد بهره‌ورتر از نسل نخست آن‌ها تولید می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر