گلکسی اس ۸ تاییدیه CCC دریافت کرد

عصر کالا- پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ به تازگی توانسته‌اند که تاییدیه CCC کشور چین را دریافت کنند.

گلکسی اس ۸ تاییدیه CCC دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از شهرخبر؛ بسیاری از کشورهای دنیا برای ورود گجت‌های تکنولوژیک قوانین و مقررات خاصی را وضع می‌کنند. برای مثال، هر وسیله‌ای که بخواهد به ایالات متحده آمریکا وارد شود، توسط سازمان UL مورد بازرسی دقیق قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که این وسیله هیچ‌گونه تهدید و ضرری را متوجه کاربر نمی‌سازد.

    چین نیز به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای دنیا برای شرکت‌های تکنولوژی، چنین قوانینی را برای خود وضع کرده است و هر وسیله‌ای که بخواهد به این کشور وارد شود باید توسط سازمان China Compulsory Certification مورد بازرسی قرار بگیرد و گواهینامه‌های لازم را دریافت کند. حال خبر رسیده  که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 توانسته است گواهینامه سازمان China Compulsory Certification را کسب کند.

    در حالی که شماره مدل SM-G950 برای اس 8 و SM-G955 برای اس 8 پلاس ذکر شده، اما گلکسی اس 8 در اسناد سازمان CCC با شماره مدل SM-G9500 آورده شده است. این شماره مدل‌های متفاوت به این معناست که S8 پلاس با شماره مدل SM-G9550 در چین عرضه خواهد شد. همچنین پیش از این نیز نسخه آنلاک گلکسی اس 8 از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده بود. البته کار سامسونگ همچنان تمام نشده است و این کمپانی باید تاییدیه TENAA را نیز برای پرچمداران خود دریافت کند. TENAA را می‌توان نسخه چینی کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) دانست.

    همانطور که پیش‌تر هم خواندید، کمپانی سامسونگ در روز 29 مارس در شهر نیویورک آمریکا از پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. دلیل این تاخیر یک ماهه در معرفی پرچمدار جدید را می‌توان مشکلات نوت 7 و احتیاط بیشتر سامسونگ برای اطمینان از بی‌نقص بودن تمامی فرآیندها دانست و البته سرعت پایین تولید پردازنده‌های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 نیز در این تاخیر بی‌تاثیر نبوده‌اند. پیش‌بینی شما چیست؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر