گوشی جدید هواوی با ۴ گیگابایت رم و پردازنده ۸ هسته ای عرضه شد

عصر کالا- شرکت هواوی گوشی هوشمند تازه اش موسوم به Honor ۶X را عرضه کرد که دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با دقت ۱۰۸۰p با اندکی انحنا در حاشیه خود است.

گوشی جدید هواوی با ۴ گیگابایت رم و پردازنده ۸ هسته ای عرضه شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از فارس، این گوشی دارای پردازشگر 8 هسته ای و 16 نانومتری Kirin 655 است و در رنگ های مختلف عرضه می شود.

    از مجموع این پردازنده‌ها چهار هسته دارای سرعت 2.1 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر دارای سرعت 1.7 گیگاهرتز هستند. بر روی Kirin 655 پردازنده گرافیکی Mali T830-MP2 نیز نصب شده است.

    Honor 6X مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت همراه با لنز 6P می باشد. این دوربین دارای تنظیمات دوگانه می باشد و حسگر دوم آن با ظرفیت دو مگاپیکسل از قابلیت عمق بخشیدن به میدان و تار کردن پس زمینه به منظور تاکید بر سوژه اصلی برخوردار می باشد.

    دوربین جلویی این گوشی برای گرفتن عکس های سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و از قابلیت برقراری تماس های ویدئویی هم برخوردار می باشد. اسکنر اثر انگشت برای باز کردن قفل گوشی در عرض 0.3 ثانیه و پشتیبانی از دو سیم کارت از جمله دیگر قابلیت های گوشی یاد شده است.

    ابعاد این گوشی 150.9 در 72.6 در 8.2 میلیمتر بوده و وزن آن 162 گرم است. این گوشی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابیت حافظه داخلی به قیمت 148 دلار و با 4 گیگابیت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 192 دلار در دسترس خواهد بود. مدل دیگر این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابیت حافظه داخلی هم 237 دلار قیمت گذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر