عرضه مک بوک ایر جدید تا زمستان به تعویق افتاد

عصر کالا- برنامه های شرکت اپل برای عرضه یک نوت بوک مک بوک ایر جدید تغییر کرده و به نظر نمی رسد که این محصول تا قبل از زمستان امسال در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

عرضه مک بوک ایر جدید تا زمستان به تعویق افتاد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، تاخیر در زمینه طراحی و تولید برخی سخت افزارهای جدید مورد استفاده در نوت بوک مک بوک ایر عامل اصلی این تاخیر قلمداد شده است. پیش بینی می شود تولید سخت افزارهای مورد نیاز اپل در نیمه دوم سال 2018 اغاز شود.

    به نظر می رسد خود اپل هم در زمینه طراحی و تولید یکی از مولفه های کلیدی نوت بوک های مک بوک ایر یعنی پردازنده دچار مشکل شده است. ظاهرا تغییر طراحی مک بوک ایر مستلزم تغییر طراحی اساسی پردازنده مرکزی آن است و اپل در این زمینه با چالشی کلیدی مواجه است. ظاهرا قرار است مک بوک ایر جدید سازگاری بیشتری با نسل جدید شبکه های ارتباطی داشته باشد.

    آخرین مدل مک بوک ایر موجود در بازار که در ژوئن سال 2017 تولید شده مجهز به یکی از دو پردازنده Core i5-5350U  و  Core i7-5650U است.

    شاید مهم ترین مزیت مک بوک ایر جدید نسبت به مدل های قبلی قیمت کمتر آن باشد. در حالی که مدل های قبلی این نوت بوک 999 دلار قیمت داشتند، مدل های جدید بسته به امکانات خود 799 یا 899 دلار قیمت خواهند داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر