شاید مدل بزرگ‌تر گوشی گوگل پیکسل XL در آینده معرفی شود

عصر کالا- مدل بزرگ‌تر گوشی هوشمند گوگل پیکسل‌ ایکس‌ال احتمالا در آینده در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

شاید مدل بزرگ‌تر گوشی گوگل پیکسل XL در آینده معرفی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از زومیت ؛‌احتمال معرفی یک گوشی هوشمند بزرگ‌تر از گوگل پیکسل ایکس‌ال در آینده وجود دارد؛ اما نام این محصول چه خواهد بود؟ چه چیزی از یک گوشی هوشمند بزرگ، بهتر است؟ یک گوشی هوشمند بزرگ‌تر؟ با توجه به این موضوع که گلکسی اس 8 پلاس و آیفون 7 پلاس اکنون از جمله گوشی‌های هوشمند بزرگ بازار محسوب می‌شوند، این احتمال وجود دارد که گوگل نیز در این زمینه فعالیت‌هایی انجام دهد و یک گوشی با ابعاد بزرگ‌تر روانه‌ی بازار کند.

    بنا به اعلام وب‌سایت اندروید پلیس، زمزمه‌هایی در این مورد شنیده می‌شود که گوگل تصمیم گرفته است یکی از گوشی هوشمند پیکسلی بعدی خود را در ابعادی بزرگ‌تر تولید کند.

    کد نام این دستگاه، اولین بار Muskie اعلام شد و در واقع از این محصول به‌عنوان نسل جدید گوشی هوشمند پیکسل ایکس‌ال گوگل یاد می‌کنند. البته بر اساس شایعه‌ای که اوایل سال جاری توسط دروید لایف منتشر شد، کد نام این گوشی Taimen اعلام شده بود. پیش از این انتظار می‌رفت گوشی Taimen در مقایسه با Muskie از شاسی و نمایشگری بزرگ‌تر بهره ببرد.

    حال خبر جدیدی منتشر شده است که اعلام می‌کند کد نام مدل کوچک‌تر سری جدید گوشی‌های پیکسل گوگل Walleye خواهد بود و این محصول اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. چند ماه قبل نیز اندروید پلیس گزارش داد که در کد منبع باز پروژه اندروید به کد نام گوشی‌های جدید گوگل پیکسل اشاره شده است.

    اگر با شیوه‌‌ی تعیین کد نام گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گوگل آشنایی ندارید، بد نیست بدانید که این کمپانی معمولا از نام موجوداتی که در دریا زندگی می‌کنند بدین منظور استفاده می‌کند.

    نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا صرفا تولید یک گوشی با ابعاد بزرگ‌تر می‌تواند توجه مخاطبان را به نسل جدید پیکسل‌های گوگل جلب کند؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر