گلکسی اس ۱۰ ارزان قیمت هم تولید می شود

عصر کالا- در روزهای اخیر شایعات مختلفی در اینترنت در مورد تولید تازه ترین گوشی پرچمدار سامسونگ به نام گالکسی اس ۱۰ منتشر شده است.

گلکسی اس ۱۰ ارزان قیمت هم تولید می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, منابع مطلع می گویند این گوشی با نام نهایی گالکسی اس 10 در سه مدل تولید و عرضه می شود که مدل پایه آن دارای اکسنر اثرانگشت در لبه گوشی است و بنابراین قرار نیست این اسکنر مانند مدل های گران قیمت گوشی یادشده در زیر نمایشگر قرار بگیرد.

    سه مدل این گوشی احتمالا Beyond 0، Beyond 1  و  Beyond 2 نام خواهند گرفت. Beyond 0 نمونه ای پایه ای و ارزان قیمت از گوشی گالکسی اس 10 خواهد بود. Beyond 1 نسخه ای متوسط و گران تر از این گوشی است و در نهایت Beyond 2 گران قیمت ترین و بهترین محصول این مجموعه بوده و ممکن است Galaxy S10+ نام بگیرد.

    دو مدل بهتر این گوشی دارای اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر بوده و البته اطلاعات کاملی در مورد دیگر ویژگی های سخت افزاری آنها در دست نیست.

    نصب اسکنر اثرانگشت در زیر نمایشگر به طور متوسط 15 دلار بر هزینه تمام شده هر گوشی تولیدی سامسونگ می افزاید. همچنین پیش بینی می شود سامسونگ مانند گذشته از پردازنده های تولیدی کوالکوم در این گوشی های جدید بهره بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر