با این بلندگوی همه کاره منشی دار می شوید!

عصر کالا- بعد از عرضه گوشی هوشمند گوگل پیکسل، این شرکت بلندگوی هوشمند گوگل هوم را هم روانه بازار کرده تا با ترکیب این دو محصول بتواند طیف گسترده ای از خدمات را به کاربران ارائه کند.

با این بلندگوی همه کاره منشی دار می شوید!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دیلی پروگرس، این بلندگو می تواند به عنوان منشی شخصی، رادیو، متصدی کتابخانه و غیره عمل کند و رقیبی جدی برای محصول مشابه آمازون یعنی بلندگوی اکو محسوب می شود.

    شرکت آمازون با همکاری شرکت های ثالث از طریق این بلندگو خدمات دیگری مانند پخش اخبار، سفارش و خرید پیتزا و غیره هم انجام می دهد، اما قرار است بلندگوی گوگل هوم کارکردهای گسترده تری داشته باشد، زیرا از طریق آن استفاده از خدمات جیمیل، برنامه نقشه گوگل و دیگر خدمات گوگل هم ممکن خواهد بود.

    به عنوان مثال اگر از این بلندگو در مورد روز و تاریخ سوال کنید، علاوه بر اطلاعاتی در مورد ساعت و آب و هوا حتی می توانید برخی اخبار مهم و فهرست قرار ملاقات های ثبت شده در تقویمتان را هم بشنوید. تبدیل واحدهای مختلف به هم مانند دلار به یورو و مایل به کیلومتر هم از دیگر توانایی های گوگل هوم است.

    قیمت این بلندگو 130 دلار است و لذا حدود 50 دلار ارزان تر از آمازون اکو است. هر چند آمازون اکو دات را به قیمت 50 دلار عرضه کرده تا کاربران کم درآمد را هم جلب خود کند.

    هم اکو و هم گوگل هوم با گوشی های آندرویدی و آیفون و خدمات جستجوی صوتی آنها سازگاری دارند و می توان اطلاعات آنها را از طریق گوشی هم دریافت کرد. از این بلندگوها می توان به عنوان ساعت زنگدار یا وقت نگهدار هم استفاده کرد.

    همچنین از این بلندگوهای هوشمند می‌توان برای کنترل و خاموش و روشن کردن لامپ ها، ترموستات و دیگر لوازم خانگی متصل به اینترنت هم بهره برد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر