گوشی جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد

عصر کالا- گوشی جدید شیائومی به نام Redmi ۶ Pro با باتری ۴هزار میلی‌آمپری و نسبت تصویر ۱۹:۹ امروز به صورت رسمی معرفی شد.

گوشی جدید شیائومی به طور رسمی معرفی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که قبلا از شرکت شیائومی اعلام شده بود که گوشی جدید این شرکت به نام Redmi 6 Pro در تاریخ 25 ژوئن معرفی می‌شود، امروز این اسمارت‌فون به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه اولین گوشی شیائومی است که با ناچ بالای صفحه وارد بازار می‌شود. روی این گوشی پردازنده اسنپدراگون 625 تعبیه شده و با صفحه نمایش 5.84 اینچی خود دارای رزولوشن 2280x1080 و نسبت تصویر 19:9 است.

    Redmi 6 Pro با سه حافظه تولید خواهد شد. دستگاه‌های این گوشی با سه حافظه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه یا 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه و یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه راهی بازار خواهند شد که کاربر این گوشی بسته به نوع درخواست خود، حافظه دستگاه مورد نظر خود را انتخاب می‌کند. این گوشی به دوربین پشتی دوگانه با سنسورهای 12 و 5 مگاپیکسلی با دو مد HDR و هوش مصنوعی مجهز است و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است. گوشی جدید شیائومی با ابعاد 149.33x71.68x8.75mm تنها 178 گرم وزن دارد و رام MIUI 9 روی آن نصب شده است. Redmi 6 Pro با باتری 4هزار میلی‌آمپری و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه وارد به بازار عرضه خواهد شد. در میان این ویژگی‌ها باید گفت Redmi 6 Pro از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند و با استفاده از دوربین جلوی دستگاه و فناوری هوش مصنوعی قفل دستگاه را باز می‌کند. این گوشی مجهز به یک دستیار مجازی نیز هست.

    گوشی جدید شیائومی قرار است با رنگ‌های قرمز، آلبالویی، آبی، مشکی و طلایی تولید شود. قیمت پایه این گوشی‌ها هم 153 دلار اعلام شده است، در حالیکه دو مدل دیگر این دستگاه با رم 4 گیگی و حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگی به ترتیب 185 و 200 دلار قیمت خواهند داشت. سفارش آنلاین این گوشی‌ها در حال حاضر انجام می‌شود و از فردا به طور رسمی این گوشی‌ها در چین به فروش می‌رسند. هنوز اخبار مشخصی از زمان فروش Redmi 6 Pro در بازارهای خارج از چین منتشر نشده است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر