آیفون ارزان‌قیمت جدیدی در راه است!

عصر کالا- گفته می‌شود اپل تا سال ۲۰۲۰ میلادی از یک گوشی جدید ارزان قیمت ۴.۷ اینچی که طراحی آن شباهت زیادی به آیفون ۸ دارد، رونمایی خواهد کرد.

آیفون ارزان‌قیمت جدیدی در راه است!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، گزارش‌های جدیدی که در فضای مجازی به تازگی به نقل از منابع موثق منتشر شده است حاکی از آن است که شرکت اپل در نظر دارد خود را برای عرضه یک مدل جدید آیفون با صفحه نمایش 4.7 اینچی تا سال 2020 میلادی آماده کند. گفته می‌شود طراحی و شکل ظاهری این گوشی هوشمند جدید شباهت زیادی به آیفون 8 دارد و به احتمال زیاد به یک حافظه 128 گیگابایتی و همچنین یک دوربین مجهز خواهد بود که قیمت آن حدود 650 دلار پیش بینی می‌شود.

    این گوشی که به نظر می‌رسد یک محصول ارزان قیمت و مقرون به صرفه باشد، احتمالاً جایگزین گوشی آیفون SE خواهد شد چراکه آمارها نشان می‌دهد این غول تکنولوژی آمریکایی قصد دارد نظر و رضایت آن دسته از کاربرانی را که به دلایل مختلف نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خریداری گوشی موبایل خود صرف کنند، را نیز به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب بازار گوشی‌های میان رده و مقرون به صرفه را که هم اکنون بیشتر در اختیار برندهای چینی نظیر اوپو و ویوو قرار دارد، به خود اختصاص دهد و سهم خود را از بازارهای جهانی افزایش دهد.

    بر اساس گزارش وب سایت macrumors ، در صورتی که اپل با شرکت تولیدکننده همیشگی خود یعنی پگاترون، وارد همکاری شود، تولید این محصول را به 20 میلیون دستگاه نیز خواهد رساند که انتشار این خبر می‌تواند برای بسیاری از برندهای چینی تولیدکننده موبایل در چین هولناک باشد چراکه کاربران در صورت وجود و ارائه یک گوشی مقرون به صرفه و میان رده از سوی اپل که شهرت و آوازه خوبی در عرضه گوشی‌های آیفون دارد، ترجیح می‌دهند که به‌جای یک برند چینی همچون ویوو، اوپو، شیائومی یا هواوی، یک مدل جدید از آیفون خریداری و استفاده کنند.

    همچنین گفته می‌شود این آیفون 4.7 اینچی که قرار است تا سال 2020 میلادی در اختیار کاربران و علاقمندان به محصولات اپل قرار بگیرد، به کلید فیزیکی هوم و همچنین حسگر اثر انگشت یا تاچ آیدی نیز مجهز شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر