با عرضه ایموجی‌های جذاب جدید

اپل ios ۱۱.۱ را منتشر کرد

عصر کالا- نهایتا جدیدترین نسخه سیستم عامل اپل موسوم به نسخه ۱۱.۱ پس از گزارش مشکلاتی که کاربران و توسعه دهندگان با نسخه ۱۱ داشتند، همراه با تعمیر باگ‌ها و چندین ایموجی جدید منتشر شد.

اپل ios ۱۱.۱ را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، نسخه iOS 11 همراه با معرفی پرچمدار جدید شرکت اپل به نام آیفون ایکس  و البته آیفون 8 عرضه شد، اما مشکلات فراوانی را از جمله مصرف زیاد باتری و نارسایی در برنامه‌های پرطرفدار و کاربردی به همراه داشت که منجر به ارائه اولین نسخه به روز رسانی تنها چند روز پس از عرضه نسخه 11 شد.

    پس از آن نیز شرکت اپل دو بار دیگر اقدام به انتشار آپدیت کرد که موفق به رفع کامل باگ‌ها نبودند.

    اکنون تنها یک ماه پس از انتشار نسخه 11 و همزمان با عرضه عمومی سری جدید گوشی‌های این شرکت، نسخه 11.1 عرضه شده است. نسخه جدید سیستم عامل اپل که امروز منتشر شده شامل چندین ایموجی جدید است.


    مجموعه کاملی از ایموجی‌ها شامل صورتک‌های خندان، لباس‌های جدید، پرچم کشورهای انگلیس، اسکاتلند و ولز و موجودات رازآلود بامزه مثل خون‌آشام و جن ارائه شده است.

    نسخه جدید همراه با تعدادی از رفع اشکالات و به روز رسانی‌های امنیتی عرضه شده است که به طور خاص آسیب پذیری در برابر KRACK را رفع می‌کند.

    این شرکت همچنین یک "ژست"(gesture) جدید اضافه کرده است. بدین ترتیب که اگر لبه سمت چپ صفحه را محکم فشار دهید و بکشید، به طور مستقیم به برنامه بعدی خواهید رفت. این ژست بسیار کارآمدتر از دوبار فشار دادن دکمه هوم است.


    iOS 11.1 شامل شخصیت‌هایی است که اپل در روز جهانی ایموجی اعلام کرده است، از زامبی‌های مرد و زن گرفته تا یک صورتک در حال انفجار از تعجب و یک زن که در حال شیر دادن به نوزادش است.


    برای دریافت و ارسال ایموجی‌های جدید، باید گوشی هر دو طرف مجهز به iOS 11.1 باشد.
    روی هم 56 ایموجی جدید به مجموعه ایموجی‌های اپل اضافه شده که تعداد کل آنها را به 239 ایموجی رسانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر