اپل واچ از ساعت‌های مشهور سوئیسی سبقت گرفت

عصر کالا- اپل با ارائه ساعت‌های هوشمند خود، عنوان بزرگترین سازنده ساعت در جهان را به خود اختصاص داد.

اپل واچ از ساعت‌های مشهور سوئیسی سبقت گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شاید بسیاری اپل را برای گوشی‌های هوشمند آیفون بشناسند و فکر کنند بزرگترین و موفق‌ترین محصولی که این شرکت تکنولوژی آمریکایی تاکنون طراحی و تولید کرده، نیز همان گوشی‌های هوشمند آیفون است اما جالب است بدانید که ساعت‌های هوشمند اپل ( اپل واچ ) از زمانی که برای نخستین بار رونمایی و عرضه شده‌اند تاکنون به یکی از موفق‌ترین محصولات اپل تبدیل شده و موجب شدند این شرکت با پشت سرگذاشتن قرن‌ها و سالها تجربه سازندگان مشهور سوئیسی تولید ساعت، در صدر فهرست‌برترین و بزرگترین سازندگان  ساعت در جهان قرار بگیرد.

    اپل در سه ماهه پایانی سال گذشته 2017 میلادی توانست به فروشی بسیار بیشتری از ساعت‌های برندهای مشهوری همچون رولکس، امگا و و سواچ دست یابد. این آمار که توسط موسسه تحقیقاتی و تحلیلگران صنعتی کانالیز بدست آمده است، حاکی است که میزان فروش اپل واچ در سه ماهه چهارم سال 2017، حدود هشت میلیون دستگاه در جهان بوده است که کاربران در کشورهای ایالات متحده آمریکا و استرالیا بیشترین استقبال را از این محصول جدید و جذاب کرده‌اند.

    حالا با انتشار این آمار، می‌توان به وضوح دریافت که اپل اکنون بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده و تولیدکننده ساعت در جهان است چراکه میزان فروش اپل واچ از مجموع فروش بزرگترین و مشهورترین شرکت‌های ساعت‌سازی سوئیسی نیز سبقت گرفته و این درحالیست که اپل تنها به مدت چهار سال است که وارد عرصه تولید ساعت شده اما مشهورترین سازندگان سوئیسی ساعت قرن‌هاست که در این زمینه مهارت پیدا کرده و فعالیت‌های موفقیت‌آمیزی داشته‌اند.

    تیم کوک - مدیر عامل اپل - در این باره می‌گوید: سه ماهه پایانی سال 2017 برای اپل بسیار خوب بود چراکه موجب افزایش درآمد دو برابری و دو رقمی شدن رشد فروش آن شد".

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر