گوشی‌های قدیمی آیفون مشکل باتری پیدا کردند

عصر کالا- گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که گوشی‌های قدیمی آیفون با نصب و دریافت نسخه جدید سیستم عامل iOS ۱۱.۴ با مشکل باتری و شارژ مواجه شده‌اند.

گوشی‌های قدیمی آیفون مشکل باتری پیدا کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کاربران بسیاری در بخش apple communities وب سایت اپل اعلام کرده اند که پس از دانلود، نصب و دریافت نسخه جدید سیستم عامل iOS 11.4 باتری موبایلشان به شدت مشکل پیدا کرده و بدون اینکه از آن استفاده کنند به سرعت خالی می شود.
    این کاربران که بیشتر از کاربران گوشی های قبلی و قدیمی آیفون 6 هستند، حدود 1300 نفر بوده و همگی از خالی شدن شارژ گوشی های شان به شدت از اپل شکایت دارند.
    یکی از این کاربران می گوید: من شب با شارژ گوشی کامل خوابیدم و وقتی صبح بیدار شدم دیدم 60 درصد از باتری گوشی من کاهش پیدا کرده بدون اینکه کاری با آن کرده باشم!
    یکی دیگر از کاربران که بنظر می رسد وضعیت وخیم تری دارد می گوید: هر 20 ثانیه یک درصد از شارژ گوشی من کم می شود و این برای باتری و عمر مفید گوشی من وحشتناک است!
    هرچند بیشتر این گزارش ها از سوی کاربران آیفون های 6 و 6 پلاس بوده است اما شکایاتی درباره آیفون 7 و 7 پلاس نیز به گوش رسیده و ثبت شده است.
    برخی از این کاربران اعلام کرده اند که به منظور کاهش تخلیه باتری گوشی به طور موقت تمامی اتصالات گوشی خود از جمله اینترنت وای فای، بلوتوث، لوکیشن و غیره را قطع کرده اند تا باتری گوشی آنها به سرعت کم نشود.
    تحلیلگران بسیاری بر این باورند که این مشکل و باگ مربوط به شبکه اتصال اینترنت وای فای در سیستم عامل نسخه 11.4 iOS است و با غیرفعالسازی آن می توان جلوی تخلیه شارژ گوشی را گرفت.
    البته این در حالیست که تاکنون اپل در این خصوص هیچ بیانیه ای صادر نکرده و واکنشی هم نشان نداده است. بنابراین کاربران گوشی های قدیمی باید منتظر بمانند تا ببیند که اپل چه اقدامی برای برطرف کردن این مشکل انجام می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر