تصاویری واقعی از گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس لو رفت

عصر کالا- تصاویری جدید از نسل جدید موبایل‌های هوشمند خانواده کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ یعنی گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس در فضای اینترنت منتشر شده است که برخی ویژگی‌های جدید این گوشی را نشان می‌دهد.

تصاویری واقعی از گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس لو رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، هر چند وقت یکبار تصاویری جدید منتسب به موبایل‌های خانواده S8 سامسونگ یعنی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در سایت‌های خبری منتشر می‌شود. امروز نیز تصاویری جدید از نمونه‌های واقعی تلفن هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است اما با این تفاوت که در تصویر جدید، این دو نسخه از خانواده S8 سامسونگ، در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و بهتر می‌توان تفاوت اندازه آن‌ها را دریافت.

    تصویر جدیدی که منتشر شده است حاکی از تفاوت اندازه بسیار زیاد در اندازه نسخه گلکسی S8 با نسخه پلاس این گوشی هوشمند است که باعث شده هر چه بیشتر به خانواده آیفون 7 از شرکت اپل بر اساس اندازه شباهت پیدا کنند.

    طبق تصاویر اول، این گوشی چهره جذابی دارد و در بالای نمایشگر شاهد تعداد زیادی سنسور هستیم که این سنسورها مربوط به سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم، دوربین سلفی همراه با فلش LED، چراغ نوتیفیکیشن‌ها، سنسور تشخیص اتوماتیک نور محیط و سنسور ژیروسکوپ یا همان سنسور نزدیکی است. گفتنی است که سنسورهایی که در این تصاویر مشاهده می‌شود مربوط به نسخه‌های پیش تولید شده یا سمپل است، به همین سبب شاید در نسخه نهایی این گوشی که قرار است وارد بازار جهانی شود، برخی از سنسورها وجود نداشته باشند.

    در تصویر بعدی که منتشر شده است، شاهد قابلیت صفحه نمایش همواره روشن یا همان Always On Display در یک گوشی گلکسی S8 با رنگ مشکی هستیم که نشان می‌دهد سامسونگ این قابلیت را که در گلکسی S7 و گلکسی S7 اج وجود داشت، دوباره در نسل جدید خود تکرا کرده است.

    در حالت Always On Display در گلکسی S8، سطح باتری دستگاه، نوتیفیکیشنی از گوگل پلی استور و زمان و تاریخ به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد این ‌بار نیز این قابلیت توسط سامسونگ بسیار کامل پیاده سازی شده است اما امیدواریم که باتری دستگاه با توجه به این قابلیت کاربردی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

    از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی S8 باید به باید به پردازنده اسنپدراگون 835 یا پردازنده اگزینوس 8895 بر اساس منطقه عرضه، صفحه نمایش 5.8 اینچی، قابلیت ضد آب و یک جفت هدفون با کیفیت از شرکت AKG اشاره داشت که در گلکسی تب S3 شرکت سامسونگ نیز قرار دارد و در آینده باید شاهد این هدفون در گوشی و تبلت‌های میان‌رده و پرچمدار شرکت سامسونگ باشیم.

    لازم به ذکر است که سخت افزار گلکسی S8 پلاس با گلکسی S8 تنها در سایز صفحه نمایش متفاوت است و نسخه پلاس این گوشی دارای یک صفحه 6.2 اینچی است تا یک فبلت تمام عیار تلقی شود.

    جالب است بدانید که شرکت سامسونگ در ایران همواره نسخه اگزینوس سری کهکشانی را وارد بازار کرده است و حالا باید منتظر گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس با پردازنده اگزینوس 8895 در اواخر اردیبهشت ماه با قیمتی بالاتر و در حدود 3 میلیون تومان در بازار کشورمان باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر