گوشی هوشمند Oppo F۳ Plus با دو دوربین سلفی رونمایی شد

عصر کالا- اوپو مدتی است که با در نظر داشتن نسل هوادار سلفی، گوشی های هوشمند مختلفی را طراحی و تولید کرده و به همین دلیل برخی از این محصولات را Selfie Expert نامیده است. این شرکت اکنون از گوشی هوشمند مشابهی به نام Oppo F۳ Plus رونمایی کرده است. قابلیت اصلی این گوشی نه یک دوربین بلکه دو دوربین جلو برای علاقه مندان به عکس های سلفی است.

گوشی هوشمند Oppo F۳ Plus با دو دوربین سلفی رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از کلیک، اوپو F3 Plus به اسنپدراگون 653 کوالکام، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز است. این گوشی همراه با اندروید 6.0 مارشمالو شخصی سازی شده با پوسته سفارشی اوپو در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

    این گوشی دارای نمایشگر 6 اینچی با حاشیه هایی کمتر از 2 میلی متر است. نمایشگر فول اچ دی آن توسط شیشه Gorilla Glass 5 در برابر خط و خش و ضربات محافظت می شود. باتری F3 پلاس 4000 میلی آمپر ساعت بوده و به کمک فناوری شارژ VOOC، نسخه اختصاصی شارژ سریع اوپو به کاربران امکان می دهد تا گوشی خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنند.

    مشخصه اصلی اسمارت فون جدید اوپو ساختار دوربین سلفی دوال است به این ترتیب ثبت عکس های سلفی 120 درجه با دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی برای کاربران راحت خواهد بود. کیفیت دومین دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.7 است. این دوربین از فوکوس خودکار Dual Pixel و فلش LED دوال تن پشتیبانی می کند.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر