دستیار هوشمند برای گلکسی S۸

عصر کالا- سامسونگ که در تلاش است از فاجعه گلکسی نوت ۷ رهایی یافته و محصولاتش را متمایز کند، گفت که گلکسی S۸ به دستیار هوشمند مجهز خواهد بود.

دستیار هوشمند برای گلکسی S۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از آی‌تی رسان، بزرگترین تولیدکننده اسمارت‌فون دنیا در ماه اکتبر شرکت Viv Labs را که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، خریداری کرد. Viv Labs که در سن خوزه کالیفرنیا قرار دارد، توسط بنیان‌گذاران سیری اپل تشکیل شده است.

    سامسونگ تصمیم دارد با گلکسی S8، آب رفته را به جوی برگرداند و جایگاه خود را در بازار اسمارت‌فون محکم‌تر کند. تحلیلگران و سرمایه‌گذاران معتقدند که گلکسی S8 باید محصول قدرتمندی باشد تا بتواند اعتماد مشتریان را برگرداند و درآمد سامسونگ را احیا کند. سامسونگ در مورد ویژگی‌های این دستیار هوشمند اطلاعات زیادی منتشر نکرده و تنها به سازگار بودن آن با دیگر اپلیکیشن‌ها اشاره کرد. ری این‌جونگ از سامسونگ گفت:‌

    توسعه‌دهندگان می‌توانند سرویس‌های خود را به این دستیار متصل کنند و حتی اگر ما کاری نکنیم، خود دستیار به مرور هوشمندتر شده، سرویس‌های جدیدی یاد می‌گیرد و آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

    شرکت‌های تکنولوژی برای در دسترس قرار دادن هوش مصنوعی، رقابت شدیدی با یکدیگر دارند. گوگل در زمینه هوش مصنوعی رتبه اول را دارد، اما شرکت‌هایی همچون مایکروسافت و آمازون نیز محصولاتی در این زمینه ارایه کرده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر