تاخیر عرضه محصولات اپل در زمان تیم کوک بیشتر شد

عصر کالا- در شش سالی که از مدیریت تیم کوک بر شرکت اپل می گذرد، شاهد بیشتر شدن تاخیرهای این شرکت و عرضه کندتر محصولات آن به بازارهای جهانی هستیم.

تاخیر عرضه محصولات اپل در زمان تیم کوک بیشتر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، اپل در سال‌های اخیر محصولات جدید و جذاب متنوعی را عرضه کرده، اما تاخیر در این زمینه موجب نارضایتی میلیون ها نفر در سراسر جهان شده است.

    اپل در دوره مدیریت تیم کوک سه محصول جدید عرضه کرده که عبارتند از ساعت اپل، هدفون ایرپاد بی سیم و همین طور بلندگوی هوشمند خانگی هوم پاد که این سومی قرار است در آینده نزدیک در دسترس قرار بگیرد. اما هیچ یک از این سه محصول و همین طور نسخه های به روزشده آنها در زمان وعده داده شده به بازار نیامده اند.

    به عنوان مثال اپل قول داده بود، ساعت خود را در اوایل سال 2015 عرضه کند، اما نهایتا این ساعت در ماه آوریل تولید شد. ایرپاد هم به جای اکتبر سال 2016 دو ماه بعد تولید شده و تحویل سفارشات مختلف تا یک سال بعد به تعویق افتاد.

    در نهایت هوم پاد هم در سال 2017 تولید نشد و امید می رود در اوائل سال 2018 به دست علاقمندان برسد. به نظر می رسد تداوم این وضعیت موجب تشدید نارضایتی ها از اپل شده و وضعیت رقبایی مانند سامسونگ را در بازار بهبود بخشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر