فروش سامسونگ گلکسی S۸ از گلکسی S۷ پیشی گرفت

عصر کالا- در حالی که طی روزهای اخیر برخی شایعات از کاهش فروش گلکسی اس ۸ در مقایسه با پرچمدار قبلی سامسونگ حکایت داشت و تحلیلگران با استناد به همین موضوع، معرفی زودهنگام گلکسی نوت ۸ را در اواخر ماه آگوست توجیه می کردند، مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ آقای «دونگ-جین کو» این شائبه را رد کرد.

فروش سامسونگ گلکسی S۸ از گلکسی S۷ پیشی گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایران جیب، به گفته آقای کو در کنفرانس اخیرش در تایوان، مجموع فروش گلکسی اس 8 تا به امروز، 15 درصد بیشتر از آمار فروش گلکسی اس 7 در مدت مشابه بوده است.

    وی افزود روند صعودی تقاضا برای این موبایل پرچمدار طی سه ماهه سوم و چهارم سال 2017 هم ادامه خواهد یافت.

    مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در مورد پیشرفت و جهش خارق العاده تولید کنندگان چینی تلفن همراه در بازار جهانی هم سخن گفت. او می گوید علی رغم سطح بسیار بالای نوآوری و توان تولید سازندگان چینی، سامسونگ تهدیدی را در این حوزه احساس نمی کند و برنامه مشخص شده خود را تا سال 2020 ادامه خواهد داد.

    آقای کو اظهار داشت در سال 2017 خرید این شرکت از تأمین کنندگان تایوانی به رقم 4.2 میلیارد دلار خواهد رسید. سامسونگ در سال 2016 یکی از 8 شرکت برتر خریدار قطعات از تایوانی ها به شمار می رفت و انتظار می رود همین جایگاه در سال جاری میلادی نیز حفظ گردد.

    مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ همچنین افزود به زودی برنامه رسمی برای معرفی گلکسی نوت 8 را نیز به اطلاع عموم خواهد رساند، موبایلی که به احتمال زیاد در تاریخ 23 آگوست (یکم شهریور ماه) معرفی شده و از ابتدای پاییز به تدریج وارد بازارهای مختلف خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر