تسخیر بازار تلویزیون های فوق پیشرفته و پریمیوم با فناوری OLED توسط ال جی

عصر کالا- کمپانی ال جی در حوزه تولید تلویزیون های هوشمند همیشه پیشگام بوده است ، این پیشگامی این بار در تلویزیون های هوشمند OLED اتفاق افتاده است. در ادامه این گزارش با ما همراه باشید.

تسخیر بازار تلویزیون های فوق پیشرفته و پریمیوم با فناوری OLED توسط ال جی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زوم تک، ال‌جی در بازار بزرگ لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی جایگاه خود را در بین برترین شرکت‌ها پیدا کرده است، ولی با این وجود دست از نوآوری برنداشته و با توسعه تلویزیون‌های پیشرفته به خصوص تلویزیون‌های OLED، استاندارد جدیدی تعریف کرده است که نه تنها تلویزیون‌های حال حاضر بلکه تلویزیون‌های آینده نیز با آن سنجیده شوند. اکنون ال‌جی توانسته سهم خود از بازار تلویزیون‌های فوق‌پیشرفته را افزایش دهد. تلویزیون‌هایی که ال‌جی در سال 2013 شروع به ساخت آنها کرد.

    با توجه به گام‌های بزرگ فناوری OLED در مسیر موفقیت، ال‌جی بخشی برای مدیریت صنعت OLED احداث کرده است که در آن متخصصان این فناوری روی توسعه بیشتر آن کار می‌کنند. تلویز‌یون‌های OLED تمام رتبه‌های برتر بررسی‌ها را از آن خود کرده و حتی توانسته‌اند عنوان «پادشاه تلویزیون‌ها» را نیز مال خود کنند.
    اهمیت تلویزیون‌های OLED را نمی‌توان دست کم گرفت. در این فناوری بر خلاف تلویزیون های LED هر پیکسل از تلویزیون به صورت جداگانه و بدون نیاز به منبع نور دیگری روشن و خاموش می‌شود. امری که باعث یک تحول بزرگ در بحث طراحی تلویزیون شده است. در پنل‌های OLED پیکسل‌ها به تنهایی رنگ‌های قرمز، سبز و آبی که برای به نمایش گذاشتن یک تصویر کامل لازمند را پخش می‌کنند. برای پخش رنگ مشکی نیز پیکسل‌ها به جای جلوی نور را گرفتن، در حالت خاموش باقی می مانند. . امری که نتیجه آن به نمایش گذاشتن مشکی مطلق می‌شود که تلویزیون‌های OLED به آن معروف هستند. تلویزیون‌های OLED سبکتر و نازک تر از دیگر تلویزیون ها بوده و با زاویه دید گسترده، پردازش رنگ دقیق و کیفیت تصویر بی‌نظیر بالاتر از رقبای خود قرار می‌گیرند.
    آقای کوین چا، رئیس بخش خاورمیانه و آفریقای ال‌جی می‌گوید: فناوری OLED نه تنها در حوزه خاورمیانه و آفریقا، بلکه در تمام دنیا به عنوان آینده تلویزیون‌‌ها شناخته می‌شود. کسانی که تلویزیون نگاه می‌کنند به دنبال یک تجربه متفاوت و عمیق‌تر می‌گردند. آنها می‌خواهند در تصویر غرق شده و فیلم‌ها و سریال‌ها را با کیفیتی بی‌مثال تماشا کنند. تلویزیون‌های OLED با خلق کردن تصاویر بی‌نظیر، رنگ‌های غنی و کنتراست بی‌نهایت تمام این محدودیت‌ها را شکسته و به بینندگان اطمینان می‌دهند که بهترین کیفیت تصویر حال حاضرو سال‌های آینده را شاهد هستند.
    با توجه به رشد تقاضا برای تلویزیون‌های فوق پیشرفته ، بخش لوازم صوتی و تصویری ال‌جی بیشترین سود عملیاتی فصلی را به میزان 404.39 میلیون دلار اعلام کرده و با 9.9 درصد بیشترین میزان حاشیه سود عملیاتی را داشته است. میزان فروش نسبت به همین دوره زمانی در سال 2016 حدود 12 درصد رشد پیدا کرده و به میزان 4.09 میلیارد دلار رسیده است. این اعداد نشان می‌دهند که استراتژی ال‌جی برای غلبه به رقبای کلیدی و توسعه بازار محصولات فوق‌پیشرفته در حوزه تلویزیون‌های OLED و Ultra HD موفقیت آمیز بوده است. فروش تلویزیون‌های OLED در پایان فصل سوم امسال معادل کل فروش سال 2016 و دوبرابر میزان فروش در سال 2015 بوده است.
    سهم ال‌جی در بازار تلویزیون‌های فوق‌پیشرفته (یعنی تلویزیون‌هایی با قیمت بالای 2500 دلار) به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و به شرکت ال‌جی این امکان را داده تا مدل‌های فوق پیشرفته خود را عرضه کرده و از موقعیت خود در بازار بهره ببرد.
    در سال 2017 همچنین شاهد رونمایی از تلویزیون فوق‌العاده و بی نظیر LG SIGNATURE OLED W بودیم. این شاهکار مهندسی، مفتخر به دریافت طیف وسیعی از جوایز نمایشگاه CES 2017 شد و حتی جایزه بهترین بهترین‌ها را نیز مال خود کرد.
    این تلویزیون نه فقط به خاطر کیفیت بی‌نظیرش، بلکه به خاطر طراحی شگفت‌آورش مورد تحسین قرار گرفته است. تلویزیون LG SIGNATURE OLED W امری ناممکن را تبدیل به واقعیت کرده و با بدنه ای فوق باریک و منعطف به وسیله آهنربا به دیوار متصل می‌شود. این تلویزیون برای نصب روی پایه طراحی نشده است و به گونه‌ای روی دیوار قرار می‌گیرد که هیچ کس فکرنمی‌کند در حال تماشای یک تلویزیون است. این تلویزیون نهایت تجربه سمعی و بصری برای مشتری را فراهم کرده و اکنون در تمام فروشگاه‌های معتبر سراسر دنیا قابل خریداری است.
    تلویزیون‌های OLED ال‌جی به خاطر عملکرد خارق العاده‌شان معروف هستند و حتی توسط شرکت Technicolor به عنوان تلویزیون‌های مرجع برای تماشای خانگی فیلم‌های مطرح سینمای هالیوود مثلLogan و Sense 8 برگزیده شده‌اند. این کار شرکت Technicolor نشان از صحت ادعای ال‌جی در تجربه بی‌نظیر بصری تلویزیون‌های این شرکت دارد.
    با توجه به پشتیبانی و تحسین‌های بی‌شمار طی سال‌ گذشته، ال‌جی همچنان به مسیر همیشگی خود برای به کارگیری بهترین فناوری‌ها، برای ارائه بهترین تجربه بصری به مشتریان خود ادامه می‌دهد. حتی بعد از افتخارات زیاد OLED در چند سال گذشته، ال‌جی هیچ وقت دست از پیشرفت و توسعه برنداشته است.
    تلویزوین های آینده از فناوری OLED استفاده می‌کنند و ال‌جی در تلاش است تا مسیر توسعه این محصول را راحت تر از قبل کند تا مشتریان بهترین تجربه کاربری را داشته باشند. به زودی نه تنها مردم بهترین تجربه بصری را در خانه خود تجربه می‌کنند، بلکه روی گوشی‌های خود نیز صفحه‌نمایش‌های لمسی نیز آن را خواهند دید و جهانی بسیار غنی‌تر و جذاب‌تر را تجربه خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر