اچ‌‌ تی‌ سی تا پایان سال سه گوشی دیگر معرفی خواهد کرد

عصر کالا- براساس یک شایعه جدید، اچ‌تی‌سی تا پایان سال تصمیم دارد تا از یک گوشی پرچمدار و دو مدل میان‌رده به صورت رسمی رونمایی کند.

اچ‌‌ تی‌ سی تا پایان سال سه گوشی دیگر معرفی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، تعداد گوشی‌های هوشمندی که توسط شرکت اچ‌تی‌سی در سال 2017 معرفی شده، محدود است اما اگر علاقه‌مند به این برند تایوانی و محصولات آن هستید؛ سه گوشی آینده این شرکت که تا پایان سال عرضه می‌شود، تنوع محصولات اچ‌تی‌سی را در سال 2017 افزایش میدهد.

    یک شایعه‌پرداز، به‌تازگی در توئیتر اعلام کرده است که شرکت اچ‌تی‌سی در حال توسعه‌ی سه گوشی هوشمند‌ جدید با اسم‌رمز Ocean Master ،Ocean Harmony و Ocean Lite است. همان‌طور که می‌دانید، دو گوشی اچ‌تی‌سی ‌یو 11 و اچ‌تی‌سی یو اولترا نیز با اسم‌رمز مشابه Ocean در حال توسعه بوده‌اند؛ به همین جهت، ممکن است شباهت‌هایی بین این محصولات وجود داشته باشد. آن‌طور که این شایعه‌پرداز ادعا می‌کند، پرچمداران جدید شرکت اچ‌تی‌سی در بازه زمانی نوامبر تا دسامبر (آبان و آذر) به صورت رسمی معرفی خواهند شد. 

    به‌طور دقیق‌تر، اعلام شده است که دو گوشی Ocean Lite و Ocean Master در ماه نوامبر رونمایی می‌شوند و Ocean Harmony نیز با چند هفته تأخیر، در ماه دسامبر روانه‌ی بازار خواهد شد. در رابطه با مشخصات هر مدل نیز، منبع انتشار این شایعه اعلام کرده است که Ocean Master یک فبلت 6 اینچی خواهد بود و شرکت اچ‌تی‌سی آن‌ را در دو مدل با چهار و شش گیگابایت حافظه‌ی رم عرضه خواهد کرد.

    گوشی Ocean Master که در هنگام افشای شایعات مربوط به HTC U Ultra و HTC U11 نیز در رابطه با آن شنیده بودیم، همچنین بسته به حافظه‌ی رم در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت معرفی می‌شود. این مدل به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک شاتر سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. با این‌حال، جزئیات بیشتری در حال‌حاضر، پیرامون این مدل ارائه نشده است.

    مدل Ocean Lite، دیگر محصول فاش شده است که با چهار گیگابایت رم ارائه می‌شود و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن درنظر گرفته شده است. براساس ادعای منبع انتشار این شایعه، Ocean Lite از نمایشگر کوچک 5.2 اینچی استفاده می‌کند. به جز حافظه‌ی رم و فضای ذخیره‌سازی، اطلاعات دیگری پیرامون این مدل نداریم.

    در نهایت، باید به گوشی HTC Harmony پرداخت که براساس شایعه‌ی تازه منتشر شده، به نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد بود؛ البته اطلاعات بیشتری از رزولوشن نمایشگر فاش نشده است. 6 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، مشخصات‌ فنی این فبلت را تکمیل خواهد کرد.

    با اینکه قیمت این محصولات هنوز فاش شده نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد Ocean Master، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی خواهد بود که در اواخر سال جاری میلادی، برای رقابت با گوشی‌های رده‌بالای نیمه‌ی دوم سال 2017 معرفی می‌شود. البته، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی هنگام عرضه به بازار نام کاملاً متفاوتی خواهد داشت و Ocean Master، تنها اسم‌ رمز آن محسوب می‌شود که شرکت اچ‌تی‌سی برای تولید پرچمدار جدیدش درنظر گرفته است.

    همچنین دو مدل Ocean Lite و Ocean Harmony که در شایعه‌ی جدید به آن‌ها پرداخته شده است، به عنوان عضوی از سری «Desire» اچ‌تی‌سی معرفی و عرضه خواهند شد. شرکت اچ‌تی‌سی، به‌صورت رسمی این شایعات را تأیید نکرده است؛ به همین جهت، نباید چندان به صحت این گمانه‌زنی امیدوار بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر