نگاهی نزدیک به گوشی ۲۳ میلیونی لامبورگینی در ایران

عصر کالا: لامبورگینی Tauri ۸۸ گوشی موبایل لوکس و گران قیمتی است که به تازگی وارد ایران شده است. در ادامه تصاویر این گوشی خاص را مشاهده کرده و مشخصات آن را بررسی می‌کنیم.

نگاهی نزدیک به گوشی ۲۳ میلیونی لامبورگینی در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰
  • نگاهی نزدیک به گوشی 23 میلیونی لامبورگینی در ایران
  • نگاهی نزدیک به گوشی 23 میلیونی لامبورگینی در ایران
  • نگاهی نزدیک به گوشی 23 میلیونی لامبورگینی در ایران
  • نگاهی نزدیک به گوشی 23 میلیونی لامبورگینی در ایران

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، گوشی موبایل لامبورگینی حدود ده روز قبل با قیمتی گزاف وارد بازار ایران شد. این محصول توسط شرکت Torino Lamborghini که به فرزند موسس این اتومبیل‌ساز محبوب تعلق دارد ساخته شده است و مشخصات فنی قابل توجهی دارد. البته این گوشی اندرویدی در حالی وارد بازار کشورمان شد که حدود 30 ماه از رونمایی رسمی آن در سال 2014 می‌گذرد. برخلاف سایر گوشی های لوکس که تنها بر روی جنبه ظاهری آن‌ها تمرکز می‌شود، این محصول از نظر مشخصات سخت افزاری و قابلیت‌‌های مختلف نیز وضعیت خوبی دارد و با خرید آن، دیگر نیازی به تهیه کردن یک گوشی موبایل اندرویدی میان‌رده یا بالارده برای دسترسی به امکانات روز نخواهد بود.

با این حال، قیمت 6 هزار دلاری آن جای تامل دارد. آیا نمی‌توان برای داشتن چنین مشخصات سخت افزاری مبلغی بسیار پایین‌تر پرداخت کرد؟ بدیهی است که قیمت لامبورگینی Tauri 88 به خاطر برند و ظاهر بسیار خاص آن تا این اندازه بالاست. ابعاد این محصول 158.6 در 80 در 13 میلی‌متر بوده و چیزی حدود 250 گرم وزن دارد. حین نگه داشتن آن در دست کاملا تفاوت را احساس خواهید کرد، چرا که وزن به مراتب بیشتری در مقایسه با دیگر محصولات داشته و از طرفی ضخامت آن نیز بسیار زیاد است. همچنین چرم و فلزی که در درون بدنه به کار رفته حس خاصی را به کاربر منتقل می‌کنند.

با یک لمس ساده، به مرغوبیت چرمی که در پنل پشتی گوشی موبایل لامبورگینی Tauri 88 به کار رفته پی خواهید برد. در هر صورت از نظر ما این یک گوشی خوش‌دست نیست. اما باید اعتراف کنیم کمتر گوشی موبایلی با این ابهت تا به حال دیده‌ایم. همانند دیگر گوشی های لوکس، بیشتر تمرکز بر روی طراحی محصول قرار داده شده و به همین دلیل ظاهر آن از همه نظر با دیگر دستگاه‌های اندرویدی متفاوت است. از آنجایی که عرضه لامبورگینی Tauri 88 به سال 2014 بازمی‌گردد، شاهد استفاده از اندروید 4.4 کیت‌کت در آن هستیم که ناامیدکننده است!

جالب است بدانیدفقط 1947 نسخه از لامبورگینی Tauri 88 در دسترس است، شاید به همین دلیل این محصول با قیمت 23 میلیون تومانی در ایران به فروش می‌رسد. در آخر باید به دوربین لامبورگینی Tauri 88 اشاره کنیم که در مقایسه با دیگر محصولات لوکس چند سر و گردن بالا می‌ایستد. از آنجایی که هیچ اطلاعاتی درباره سنسور دوربین اصلی دستگاه در دسترس نیست، تنها بر اساس رزولوشن 20 مگاپیکسلی، آن را خوب خطاب می‌کنیم. رزولوشن دوربین سلفی 8 مگاپیکسل است. در ادامه مشخصات فنی دستگاه را به صورت اجمالی بیان می‌کنیم.

مشخصات فنی لامبورگینی Tauri 88:

ابعاد 158.6 در 80 در 13 میلی‌متر
وزن 250 گرم
نمایشگر 5 اینچی با پنل LCD / رزولوشن فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) / تراکم پیکسلی 443 پی‌پی‌آی / محافظت شده توسط شیشه‌های گوریلا گلس
دارای 3 رنگ فلز (مشکی، نقره‌ای و طلایی) و 9 رنگ چرم متفاوت / مجهز شدن به فولاد ضد زنگ
تراشه اسنپدراگون 801 متشکل از یک پردازنده چهار هسته‌ای دارای سرعت 2.3 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 330
3 گیگابایت حافظه رم / 64 گیگابایت ظرفیت داخلی / پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا سقف 128 گیگابایت
باتری 3 هزار و چهارصد میلی‌آمپر ساعتی
دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی مجهز به فلاش LED دوگانه / دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
پشتیبانی از دو سیم کارت
پشتیبانی از شبکه موبایل 4G
سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر