انتشار بنچمارک منتسب به گوشی گلکسی اس ۸ لایت سامسونگ

عصر کالا- به نظر می‌رسد که سامسونگ مشغول کار بر روی نسخه ارزان‌قیمتی از گوشی پرچمدار گلکسی اس ۸ است.

انتشار بنچمارک منتسب به گوشی گلکسی اس ۸ لایت سامسونگ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، گفته می‌شود که این دستگاه با نام سامسونگ گلکسی اس 8 لایت (Galaxy S8 Lite) یا گلکسی اس 8 مینی (S8 Mini) خودنمایی خواهد کرد.
    این حدس و گمان‌ها مربوط به انتشار بنچمارکی از یک گوشی هوشمند جدید است که با عنوان Samsung SM-G9600 در گیک‌بنچ ظاهر شده. جالب اینجاست که در لیست این بنچمارک به sdm 840 اشاره شده است، این می‌تواند همان پردازنده بعدی اسنپدراگون 840 کوالکام باشد.
    بر اساس گفته‌های Quandt-یکی از فاش کنندگان معروف خبرهای تکنولوژی-اسنپدراگون 840 یک پردازنده چهار هسته‌ای است که احتمال دارد نسخه‌ای اصلاح شده از چیپست اسنپدراگون 820 باشد.
    لیست بنچمارک منتشر شده از سامسونگ SM-G9600 (سامسونگ گلکسی اس 8 لایت) همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا را اجرا می‌کند. پردازنده مورد نظر با 4 گیگابایت رم پشتیبانی شده و با سرعت 1.77 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش خواهد کرد.

    سامسونگ SM-G9600 (ما از این پس آن را سامسونگ گلکسی اس 8 لایت می‌نامیم) در آزمون تک هسته‌ای این بنچمارک امتیاز 1782 را برای خود ثبت کرده و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 4212 را به دست آورده است. هیچ جزئیاتی درباره پردازنده گرافیکی این اسمارت فون وجود ندارد.
    گلکسی اس 8 سامسونگ با شماره مدل SM-G9500 تولید شد، به همین علت برخی گمان می‌کنند که این شماره سریال جدید (SM-G9600) ممکن است که به گلکسی اس 9 تعلق داشته باشد، اما از آنجایی که پردازنده این گوشی در حد و اندازه یک چیپست پرچمدار نیست، پس این گمانه‌زنی منتفی خواهد بود.
    اخیرا یکی از مدیران اجرایی سامسونگ تایید کرده است که هیچ نسخه مینی از گلکسی اس 8 وجود نخواهد داشت، از این رو می‌توان با اطمینان بیشتری پیش‌بینی کرد که دستگاه مورد نظر موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 لایت است. مسلما اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر