گوشی موبایل ال جی هارمونی توسط شرکت Cricket عرضه شد

عصر کالا- Cricket به عنوان یک شرکت فرعی پیش پرداخت برای اپراتور AT&T، چندی پیش یک گوشی اندرویدی جدید عرضه کرد. این گوشی موبایل ال جی هارمونی (LG Harmony) نام داشته و اگرچه یک محصول کاملا جدید به نظر می‌رسد، اما در واقع همان ال جی کی ۲۰ (LG K۲۰) بوده و تنها مختص این اپراتور طراحی شده است. ال جی کی ۲۰ تنها تحت اپراتورهای ورایزن و تی موبایل عرضه می‌شود.

گوشی موبایل ال جی هارمونی توسط شرکت Cricket عرضه شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛البته قضیه کمی گیج‌کننده‌‎تر از این است. نه تنها گوشی موبایل ال جی هارمونی یک نسخه برگرفته از گوشی کی 20 است، بلکه خود کی 20 نیز نسخه‌ای از گوشی بین‌المللی ال جی کی 10 (LG K10) برای اپراتورهای یاد شده در بالا محسوب می‌شود!

    گوشی موبایل ال جی هارمونی یک محصول کاملا پایین‌رده است

    در هر صورت شرکت Cricket گوشی موبایل ال جی هارمونی را به یک صفحه نمایش 5.3 اینچی اچ‌دی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی به همراه یک فلش LED و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز کرده است. مغز متفکر گوشی موبایل ال جی هارمونی چیپست اسنپدراگون 425 بوده و در کنار 1.5 گیگابایت حافظه رم و همچنین ظرفیت داخلی 16 گیگابایت، از پس تمامی اعمال روزمره کاربران بر می‌آید. گفتنی است ظرفیت داخلی گوشی را می‌‎توان با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش داد.

    استفاده از اندروید نوقا نسخه 7.0، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه موبایل (4G) و استفاده از یک باتری 2 هزار و هشتصد میلی‌آمپر ساعتی را باید از دیگر مشخصه‌های سخت افزاری گوشی موبایل ال جی هارمونی دانست. این دستگاه دارای ابعاد 149.9 در 76.2 در 7.6 میلی‌متر بوده و وزن آن 142 گرم است. قیمت این محصول 99 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر