آپدیت iOS ۱۱ امروز برای این دیوایس‌ها منتشر می‌شود

عصر کالا- امروز یا حداکثر فردا اپل آپدیت iOS ۱۱ را در اختیار کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های آی او اسی خود در سراسر جهان قرار خواهد داد. کدام دیوایس‌ها باید منتظر دریافت این آپدیت باشند؟

آپدیت iOS ۱۱ امروز برای این دیوایس‌ها منتشر می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، آپدیت بزرگ بعدی پلتفرم موبایلی iOS‌ امروز رسما منتشر خواهد شد. اپل برای نخستین بار اوایل امسال در کنفرانس توسعه دهندگان خود موسوم به WWDC 2017 بود که از آی او اس 11 رونمایی کرد. تا به امروز شاهد عرضه نسخه‌های مختص توسعه دهندگان برای آزمودن این نسخه و همگام سازی برنامه‌هایشان با آن‌ها بودیم. اما سرانجام از امروز تمامی کاربران دیوایس‌های آی او اسی مشمول دریافت، می‌توانند برای دریافت آپدیت iOS 11 ثانیه شماری کنند.
    چه دیوایس‌هایی آپدیت iOS 11 را دریافت می‌کنند؟
    اپل در رویداد معرفی آیفون های جدید خود رسما تایید کرده بود که در این هفته می‌توانیم شاهد عرضه نسخه نهایی آپدیت iOS 11 باشیم. این کمپانی همچنین پیشتر دیوایس‌هایی که مشمول دریافت جدیدترین نسخه پلتفرم موبایلی اپل هستند را نیز اعلام کرده بود. کاربران تبلت‌های آیپد ایر، ایر 2، آیپد پرو، آیپد مینی 2 / 3 / 4 و همچنین صاحبان آیپاد تاچ نسل ششم می‌توانند از امروز منتظر دریافت آپدیت آی او اس 11 باشند. همچنین کاربران تمامی مدل‌های آیفون‌ها از آیفون 5 اس به بعد نیز می‌توانند طعم آی او اس 11 را با دیوایس خود بچشند.
    البته زمان دقیق دریافت این به‌روزرسانی می‌تواند با توجه به محل زندگی شما متفاوت باشد. این می‌تواند ساعت‌ها به طول انجامد تا اپل آپدیت مربوطه را برای صدها میلیون کاربر محصولات خود در سراسر جهان منتشر کند. بنابراین اگر تا پاسی از شب منتظر بودید و نوتیفیکیشن دریافت آپدیت بر روی صفحه دیوایس شما به نمایش درنیامد نا امید نشوید، ساعاتی پس از آن قطعا آپدیت جدید آی او اس را دریافت خواهید کرد.
    طبق زمان بندی اعلام شده از سوی کمپانی اپل، کاربران ساکن ایالات متحده تا حداکثر ساعت 23 امروز به وقت تهران این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. کشورهای آسیایی نیز تا حداکثر فردا می‌توانند آپدیت iOS 11 را بر روی گوشی یا تبلت آی او اسی خود نصب کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر