بهبود کیفیت عکاسی در آیفون‌های ۲۰۱۹ در بروزرسانی جدید iOS

عصر کالا- اپل کیفیت و شیوه عکاسی با گوشی‌های آیفون ۲۰۱۹ را در بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS ارتقاء می‌دهد.

بهبود کیفیت عکاسی در آیفون‌های ۲۰۱۹ در بروزرسانی جدید iOS
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران،  کاربران گوشی‌های آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس با بروزرسانی سیستم عامل تلفن‌های همراه خود به iOS 13.2 شگفت‌زده خواهند شد. زیرا اپل قابلیت‌های جذاب و بسیار کاربردی را برای عکاسی حرفه‌ای به پرچمداران خود اضافه در این نسخه از iOS را اضافه کرده است.

    فناوری جدیدی که اپل به سیستم عامل iOS اضافه کرده است و موجب بیشتر شدن Deep Fusion نام دارد. این فناوری با همراهی واحد پردازش عصبی تراشه A13 Bionic به کاربرا امکان ثبت تصاویری بسیار با کیفیت را می‌دهد. تصاویر ثبت شده با این فناوری جزئیات بیشتری از هر سوژه عکاسی را نشان داده و در وضعیت مناسبی از زاویه تابش نور تنظیم می‌شوند. 

    بهبود کیفیت عکاسی در آیفون‌های 2019 در بروزرسانی جدید iOS

    ارتباطی صمیمانه‌تر با سیری در iOS 13.2

    این تنها ویژگی نیست که اپل تصمیم اضافه کردن آن به جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS را گرفته است. دیگر قابلیت قابل توجه iOS 13.2 افزایش چشمگیر توانایی‌های ارتباطی سیری است. سیری جدید همچون یک مشاور دلسوز در زمینه موضوع‌های مختلف زندگی با شما صحبت کرده و پس از شنیدن حرف‌های کاربر به او پاسخ می‌دهد. هرچند کارشناسان در میزان دقت و کارایی سیری به عنوان یک مشاور تردید دارند. 

    تعداد 59 ایموجی جدید نیز به سیستم عامل iOS اضافه شده است. ایموجی‌های جدید در کنار 230 ایموجی که از گذشته وجود داشتند به کاربر این امکان را می‌دهد تا در هنگام ارسال پیام‌های مختلف با موضوعات متفاوت ایموجی مورد نظر را نیز به همراه آن فرستاد و یا تنها ایموجی خاصی را ارسال کرد. 

    بهبود کیفیت عکاسی در آیفون‌های 2019 در بروزرسانی جدید iOS

    همراه با نسخه جدید iOS، سیستم عامل‌های iPadOS 13.2 و tvOS 13.2 عرضه شده‌اند. این سیستم عامل‌های امکانات بسیار بهتر و بیشتری را نسل به گذشته در اختیار کاربران تلویزیون‌ها و تبلت‌های هوشمند اپل قرار می‌دهند. تمامی نسخه‌های جدید سیستم عامل‌‌های اپل از طریق حساب کاربری صاحبان دستگاه‌های این شرکت قابل دانلود و نصب هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر