گوشی OnePlus ۶T به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود

عصر کالا- سرانجام با انتشار تصویری، جایگاه قرارگیری حسگر اثر انگشت گوشی OnePlus ۶T مشخص شد.

گوشی OnePlus ۶T به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت وان‌پلاس در حالی مراسم رونمایی و عرضه گوشی OnePlus 6T را تدارک می‌بیند که سری‌های پیشین این گوشی هوشمند با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شده بود.

    اخیرا شایعاتی شنیده می‌شد که مسئولان وان‌پلاس سعی دارند تا گوشی OnePlus 6T را به حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز کنند. همانطور که می‌دانید این فناوری اندکی دشوار است چرا که باید نحوه قرار‌گیری و جنس صفحه نمایش به نوعی تغییر کند.

    با همه این تفاسیر به تازگی مسئولان وان‌پلاس اعلام کرده‌اند که گوشی پرطرفدار OnePlus 6T را با این فناوری عرضه خواهند کرد. در همین رابطه تصویری تبلیغاتی از حالت خاموش صفحه نمایش گوشی منتشر کرده‌اند که علاوه بر نمایش قابلیت‌های جدید این گوشی از قبیل " Always on Display "، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت آن بر روی صفحه نمایش را نیز نشان می‌دهد.

    نکته دیگری که در تصویر جدید منتشر شده OnePlus 6T حائز اهمیت است، تاریخ نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش گوشی است که به تاریخی در آینده اشاره دارد. چهارشنبه 17 اکتبر، این تاریخی است که در تصویر تبلیغاتی OnePlus 6T مشاهده می‌شود و زمان رونمایی این گوشی را نشان می‌دهد.

    در ادامه تصویر منتشر شده توسط وان‌پلاس برای گوشی OnePlus 6T این شرکت را مشاهده می‌کنید:

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر