افشای ویژگی های خاص گوشی جی ۸ ال جی

عصر کالا- گوشی جی ۸ شرکت ال جی که در ظاهر شباهت های زیادی با گوشی جی ۷ همین شرکت دارد، در عمل دارای برخی تفاوت های اساسی با گوشی مذکور است.

افشای ویژگی های خاص گوشی جی ۸ ال جی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، گوشی جی 8 شرکت ال جی که در ظاهر شباهت های زیادی با گوشی جی 7 همین شرکت دارد، در عمل دارای برخی تفاوت های اساسی با گوشی مذکور است.

    پیش از این افشا شده بود که این گوشی دارای یک دوربین کشویی است و حالا مشخص شده که گوشی یادشده ممکن است فاقد خروجی سنتی هدفون باشد.

    از سوی دیگر دوربین پشتی این گوشی به جای نصب عمودی در بالاترین نقطه گوشی ممکن است به صورت افقی در یکی از کناره های ان قرار بگیرد. همچنین گفته می شود دوربین سلفی این گوشی دارای امکانات خاصی است که البته هنوز در این زمینه اطلاعات کافی در دسترس نیست.

    از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت در درون نمایشگر، لرزش نمایشگر به جای ایجاد لرزش صوتی به منظور اطلاع رسانی و غیره اشاره کرد. گفته می شود این گوشی در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون اسپانیا تا یک ماه و نیم دیگر در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

    پیش از این ادعا شده بود که گوشی جی 8 مجهز به فناوری مخابراتی نسل پنجم است. اما منابع مطلع ادعای مذکور را رد کرده اند. نمایشگر این گوشی از نوع ال سی دی و دارای دقت 4K است. البته هنوز در مورد مشخصات سخت افزاری گوشی یادشده خبری منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر