تبلت جدید هوآوی رو نمایی شد

عصر کالا- هوآوی قصد دارد به تلاش خود ادامه داده و محصولات جدیدی در این زمینه ارائه دهد.

تبلت جدید هوآوی رو نمایی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از بولتن نیوز؛ اگرچه بازار تبلت ها طی چند سال اخیر کاهش رشد قابل توجهی را تجربه کرده اما هوآوی قصد دارد به تلاش خود ادامه داده و محصولات جدیدی در این زمینه ارائه دهد.

    آخرین عضو خانواده مدیا پد، M3 Lite 10 نام دارد که در چندین مدل مختلف عرضه می شود. در حال حاضر می دانیم که این دستگاه در سه مدل زیر عرضه می شود اما قیمت هیچ یک مشخص نیست:


    3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی

    3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی

    4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

    به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دیجیاتو همانطور که از نام آن پیدا است، تبلت از نمایشگر بزرگی 10.1 اینچی با رزولوشن تمام اچ دی (1080p) برخوردار است و در زیر آن نیز پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 435 از کوالکام قرار گرفته.

    یکی از قابلیت های ویژه M3 Lite 10، چهار اسپیکر Harman/Kardon است که در قسمت جلویی دستگاه در نظر گرفته شده و تجربه ای عالی از پخش صدا و موسیقی را ارائه می دهد. سیستم عامل آن نیز اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 خواهد بود.

    هم در قسمت پشتی و هم در قسمت جلویی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی با کیفیتی نیز به ثبت برسانند.

    سنسور اثر انگشت در زیر دکمه هوم، بهره مندی از USB نوع C و باتری 6600 میلی آمپر ساعتی از دیگر قابلیت های ویژه این دستگاه به شمار می آیند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر